Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, kunne ikke PIN koden, så fikk ikke åpnet SIM kortet etter oppdatering. Prøvde logge inn får å finne kode, men der ble sendt kode på sms… Burde vært valg; sms eller e-post. Måtte vente til dere åpnet kl 08:00 for å få hjelp. Telefonsamtalen var forøvrig fantastisk Anne-Rita
Takk for tilbakemeldingen din, Annerita. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta ønsket ditt med videre til våre utviklere! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig god support og bistand for å sette opp fraværsmelding i bedriftsnett !
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Eg fekk ikkje mottatt eller sendt MMS meldingar. Tok kontakt med Phonero, og dei ordna det slik at eg no kan ta i mot og sende MMS. Kort telefonsamtale og alt var i orden. Veldig bra.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
God service, hjelp og oppfølging hver gang- det er godt i en hektisk hverdag!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Kunnskapsrikt og raskt. Skjønte problemstillingen.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Som sagt servicen er heilt på topp nå eg treng hjelp, men litt dårleg dekning enkelte plasser i kommmunen. Selger lova at eg skulle få tilbake bruddgebyret på 7000 kr då eg bytta tilbake til Phonero, men det skjedde ikkje😡
Hei Lars! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Jeg fikk beskjed om at *43# og ringt ut skulle aktivere funksjonen samtale venter, 4 av mine ansatte har nå testet, fungerte ikke for noen av de. Fint med tilbakemelding som fungerer når man først skal bruke tid på å komme gjennom til en person. Ellers strålende fornøyd. Mvh Inger
Hei Inger! Takk for en fin vurdering 😊 Jeg tar med tilbakemeldingen din videre internt hos oss og undersøker dette. Hilsen Dina i Phonero.