Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god service og oppfølging på kundesupport bedrift
Tusen takk for hyggelig omtale, Kjersti! 😊 Det var fint å høre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Gjennom hyggelig samtale med Phonero har jeg fått god veiledning på valg av mobiltelefoner til vår bedrift. Veldig god service.
Så fint å lese at du har fått god hjelp, Marit! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg får fra Phonero. Personalet er både kompetent og vennlig.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Daniela! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
det var helt fint god betjening syntes jeg og beder abomant
Så hyggelig å lese, Jim! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Sa flere ganger jeg ikke trengte å tenke på bindetid og at 4g ville fungere like bra som hos Telenor. Ingen av disse stemte. Om jeg ikke var tilkoblet til nett fikk jeg ikke sendt iMessage, snap, melding på messenger eller oppdatert noen apper. Dette galt nesten overalt jeg var. Var jeg heldig ville jeg få opp varsler, men kunne ikke lese eller svare på disse. Når jeg prøver å bytte tilbake til telefon, får jeg en regning på 3000kr for brudd på bindingstid.
Hei Viola! Det var leit å høre din opplevelse med oss, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Grei pris og god oppfølging hyggelig og imøtekommende
Så hyggelig å lese, Geir! 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og hyggelig hjelp. Problemet forstått med en gang, og løst på en glimrende måte.
Vi setter stor pris på omtalen din, Mette! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.