Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får utrolig god hjelp av phonero. Og meget kort ventetid.
Hei Jon, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Byttet til Phonero og ble forespeilet et billigere og bedre abonnement på arbeidsplassen. Fungerer forsåvidt ganske likt som tidligere abonnent men det har blitt betraktelig mye dyrere.
Hei Marthe, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se nærmere på saken din og se til at du har fått riktige priser. Send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Telefonen virker godt overalt og jeg fikk meget god informasjon da jeg kontaktet dem om tvillingkort og datakort.
Hei Jan, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Jeg stod fast med et problem og brukte mye tid i chat, slet kanskje ut flere ansatte, men opplevde hjelpsomhet og tålmodighet hele veien. Jeg gir toppkarakter.
Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero
Hyggelige personer, god hjelp! Jeg fikk den service jeg trengte på en god og effektiv måte!
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Fikk rask og god hjelp via chat med kundeservice...
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero i dag med noe jeg trengte hjelp til ifm å melde telefoner inn i våre mobile bedriftsløsning. Av erfaring vet jeg at chatten er en effektiv måte å kontakte dem på. Etter 3 minutter, inklusiv den tiden jeg brukte på å skrive min melding, var problemet løst av en hyggelig og dyktig servicemedarbeider. Ikke en eller annen evneveik chat-robot som kun svarer på ting jeg ikke lurer på. Takk Phonero.... Slik skaper dere fornøyde kunder...
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero