Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telefonen virker godt overalt og jeg fikk meget god informasjon da jeg kontaktet dem om tvillingkort og datakort.
Hei Jan, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Jeg stod fast med et problem og brukte mye tid i chat, slet kanskje ut flere ansatte, men opplevde hjelpsomhet og tålmodighet hele veien. Jeg gir toppkarakter.
Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero
Hyggelige personer, god hjelp! Jeg fikk den service jeg trengte på en god og effektiv måte!
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Fikk rask og god hjelp via chat med kundeservice...
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero i dag med noe jeg trengte hjelp til ifm å melde telefoner inn i våre mobile bedriftsløsning. Av erfaring vet jeg at chatten er en effektiv måte å kontakte dem på. Etter 3 minutter, inklusiv den tiden jeg brukte på å skrive min melding, var problemet løst av en hyggelig og dyktig servicemedarbeider. Ikke en eller annen evneveik chat-robot som kun svarer på ting jeg ikke lurer på. Takk Phonero.... Slik skaper dere fornøyde kunder...
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
En del av min jobb innebærer kontakt med en del leverandører og min erfaring med Phonero er at de er serviceinnstilt, vennlige og løsningsorienterte på telefon, saklige på Mail og hatt veldig gunstige priser på abonnement. Det er bare å bytte til Phonero!
Hei Ana, Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fikk utrulig god hjelp fra en meget hyggelig mann på kundeservice. Godt med erfarne folk når man selv er helt " blank" :-)
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg :) Mvh Mads Phonero