Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke spesielt billig + at de krever bruddgebyr på 3000!!!! på et vanlig abonnement (flyttet fra Chili for ett år siden, og ønsker oss tilbake men er stuck med Phonero til nesten dobbel pris for samme tilbud!!)
Hei Merete. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
God kundeservice, billig priser, god dekning. Lett å bruke app.
Hei Ilias. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Godt fornøyd med dekning, app og generell valuta for penga! ✅
Hei Terje. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
God service og kort ventetid på henvendelse. Hyggelig og greit
Hei Oskar. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Ikke noe spesielt å klage på, samme pris som de aller fleste selskap.
Hei Roger. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Phonero er billig, imøtekommende, fleksible og løsningsorienterte. Og kanskje viktigst; de er lette å komme i prat med. Phonero gjemmer seg ikke bak en jungel av chat- roboter og tastevalg for å komme fram til en kundekonsulent. Fortsett slik! Hvis Phonero i tillegg hadde hatt Telenor, og ikke Telia, sin dekningsgrad, ville det blitt 10 av 10 mulige poeng.👍
Hei Torstein. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] Håper å høre fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Rask tilgang til support. Hyggelig kundeveileder med tydelige svar og informasjon.
Hei Wanda. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero