Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra bedrift til privat, og fra privat til bedrift, uten noe kluss eller særlig forsinkelse. Og beholdt simkort hele veien.
Hei Jonas. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Flott bistand for å få på plass delt internett. Kunnskap om en feil fra IPhone som gjorde det umulig å få koblet til. Det ble rettet og nå fungerer det.
Hei Tommy. Godt å se at problemet løste seg! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Mads, Phonero
Her ble jeg dessverre regelrett lurt. Ble oppringt og forelagt et tilbud på abonnement til mine barn som virket å være noe billigere enn eksisterende avtaler. Trykket JA på en SMS, men da avtalen kom viste det seg at de hadde oppgitt priser eks mva. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundeservice for å kansellere (noe de muntlig bekreftet var ok), men har senere fått mail om at det ikke er mulig å kansellere eller bruke angreretten fordi de har solgt meg et bedriftsabonnement (jeg har riktignok et enkeltpersonforetak men det kom ikke opp i samtalen). Har sendt sak til Forbrukerrådet, så håper det løser seg.
Hei Sara. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads, Phonero
Unngå for enhver pris, dersom du holder deg 100% innenfor deres betingelser så kan det muligens være lav pris i mnd, men det kan fort bli svindyrt dersom du bommer. De tar seg betalt for småting som feks hver gang du bruker bankid.. o.l Dersom du bruker Internett så tar de seg svindyrt betalt for hver mb over grensen. I min familie bestilte vi 2 abonnement, vi brukte litt for mye Internett en dag, på nesten samtlige andre aktører setter de kun ned farten, phobero tar seg betalt pr mb over grensen. Istedenfor 200 kr på første måneden som var utgangspunktet. så tok de seg betalt over 7500 kr for en måned, og eneste grunnen til at det ikke ble mer var at det var maksbeløpet en mobiloperatør kan ta seg betalt under EU regelverket. Søppelselskap. Tok en ekstra regningen på 6000 kr for å komme meg ut av avtalen til et annet selskap tvert.
Hei. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Vi har i en årrekke benyttet Phonero på vårt behov for kommunikasjon mellom sjåfører og kunder, og leverandører. Vi er særdeles godt fornøyd med priser og tjenesteutvikling, og ser for oss et langt og godt samarbeid.
Hei Asbjørn. Veldig gøy å se at du er fornøyd og setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Telefoni og data fungerer utmerket, bra 5G dekning. Men data-SIM kortet krangler i bilen: «kan ikke motta SMS, fullt minne på SIM kort»
Hei Bendico. Takk for hyggelig omtale. Send gjerne en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen feilsøke på telefonen om det er noe som kan gjøres i forhold til SIM-kortet. Hilsen Mads, Phonero
God ordning for mobil og data abonnement. Enkel å bruke med god oversikt for ansatte og god løsning å administrere via Din Bedrift. Det meste kan utføres enkelt og raskt etter innlogging.
Hei Karin. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero