⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 673 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 673 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 673 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 362
665
114
64
468
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 673 verifiserte omtaler på Bytt.no

God hjelp hos kundesenteret

Omtale av  Anne G. T

Raskt svar hos kundesenteret. Hjelpsom og svært hyggelig mann som svarte. Han ordnet mine utfordringer!

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:43

Hei Anne. Så gøy å se at du er fornød med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Leverer til tusen!

Omtale av  Cristopher H

Har vært administrator for mobiltelefoni i selskapet over lengre tid med erfaringer fra flere leverandører. Kort oppsummert så leverer Phonero på svært høyt nivå. Gode priser, godt administratorverktøy og ikke minst at man får god hjelp når behovet oppstår. Phonero er flinke til å følge opp kunden og er tilgjengelig når vi har behov for det. Kundebehandlerene er løsningsorienterte og på godt humør hver gang vi har behov for støtte.

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:41

Hei Cristopher. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre. Hilsen Mads, Phonero

Kjempebra

Omtale av  Audun F

Fikk den hjelpa eg ønsket så nå funker alt som før God kundebehandling

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:36

Hei Audun. Tusen takk for fin tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

God kundeservice, fin sentralbordløsning, litt for mange portaler for bedrift

Omtale av  Kim H. B

Kundeservicen for oss som bedrift har vært veldig god med korte ventetider og god hjelp. Sentralbordløsningen dekker de fleste behov. For vår kommune som ikke er en by-kommune så er ikke mobil/mobiltbredbånd-dekningen god nok. For oss som administrerer telefoni i vår bedrift, så er det ganske mange portaler å forholde seg til. Jeg logger daglig på Bedriftsnett, Phonero Link og DinBedrift for å kunne finne all informasjon jeg trenger. I tillegg er det en egen portal for administrering av telefonkøer, med åpningstider og lydmeldinger. Føler dette kunne vært gjort mer sømløst.

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:22

Hei Kim. Vi takker for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] så tar vi det videre. Vi jobber også kontinuerlig med å forbedre våre kundeportaler og håper å ha færre innlogginger i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

vanskelig kunde på øde øy

Omtale av  Else H

Fikk supert tilbud om å abonnere på Phonero. Klikket alle bokser, men siden jeg vet at det er vanskelig med mobil- og TV-dekning på en øy utenfor Kvaløya i Tromsø det jeg tilbringer mye tid. Etter hyggelige telefonsamtaler og super-rask levering måtte jeg bare melde fra om dårlig dekning på øya her for Phonero. ingen problem - å angre var like enkelt som å bestille, og jeg ble ønsket velkommen tilbake dersom forholdene skulle endre seg . Det har jeg notert meg i boken min, der Phonero allerede var notert blant familie, venner og kjære bekjente. Jeg lar dem stå der !

Svar fra Phonero
29.08.2022 13:07

Hei Else, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er lei oss for at dekningen ikke fungerte bra nok denne gangen og håper å se deg som kunde en gang i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

dekningen er litt dårlig

Omtale av  Terje S. S

Det er vesentlig dårligere dekning en hva jeg er vant med fra tidligere leverandører

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:38

Hei Terje. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Kjøp av ekstra data

Omtale av  Vikenansatt

Om du har brukt opp data kan du enkelt kjøpe ekstra data. Det er bra. Men denne ekstra pakken blir ikke overført som rolllover. Hva er årsakene til det? Her betales det for en pakke, som du ikke får brukt opp, og så skal det ikke være rollover. Dårlig avtale fra phonero!!!!

Svar fra Phonero
29.08.2022 12:35

Hei. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 4 673 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR