Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra oppfølging fra Phoneros kunde/service medarbeider.
Hei, Svein. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Meget god kundeservice, kjapt svar og godt forklart om hva man skal gjøre i forhold til avvik i åpningstidene for påsken.
Heisann Hege. Så gøy å se at du har tatt i bruk Bedriftsnett for å endre lydfiler og åpningstider til bedriften! Vi har steg-for-steg veilednings-video på nettsiden som også viser hvordan man kan endre åpningstid på telefon, lydfiler, hvem som skal motta samtaler og mye mer. Tusen takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Alltid rask og god service👍 Gode priser og hyggelige folk
Heisann Elin Tusen takk for tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre og for å skape gode samarbeid. Veldig gøy å se at du er fornøyd med service, og pris :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Overgangen gikk utmerket. God info hele veien. Bekreftelser på at tjenester fungerer.
Hei, Bård. Vi jobber for å være tydelige med informasjon og mener at dette bidrar til gode samarbeid. Veldig gøy å se at slik sømløs overgang og tydelig informasjon blir satt pris på. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
Meget tilfreds med kundeservice, raskt og utfyllende svar! Har hittil hatt tilfredsstillende dekning der jeg ferdes.
Heisann, Alf. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Trengte hjelp med faktura og fikk utrolig god hjelp og veiledning. Det ble også brukt god tid på samtalen
Hei Veldig godt å se at du følte deg ivaretatt! Vi er stolte av å kunne ha beste kundeservice for bedrifter i 2021 kåret av EPSI, og Bytt-favoritt samtidig! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Det aller meste er meget tilfredsstillende. Det vi sliter med og som er grunnen til kun 3 stjerner er kalender / kalendervisning. Bildet er lite og det er vanskelig å få oversikt over hele dagen. Her kunne bildet vært mye større og bruk av farger hadde vært en fordel. Vi sammenligner Phonero med Competella og opplevde kalendervisningen i Competella som mye bedre. I tillegg savner vi muligheten for å kunne se om de vi ønsker å sette over til er tilgjengelige eller opptatt i telefonen / i en samtale. Vi må gjøre oppslag i Teams i tillegg til Phonero ved hvert oppslag, dette er tidkrevende. Vi sliter også med tilfredsstillende visning av de som er i permisjon / langtidsfravær. Vi ønsker også at den ansattes leder kommer opp når man søker opp personer. Litt av hvert her altså. Ikke nøl med å ta kontakt med med så kanskje noe kan avklares direkte - annet kan jeg kanskje være med å gi innspill på.
Heisann Ann. I dag er det mulighet for å se om den ansatte er opptatt i samtale og i Teams fra ett og samme kontaktkort slik at man slipper å lete forskjellige steder. Brukere som er i fravær og permisjon kan man enten endre tilgjengelighet på som administrator for en lang periode, eller skjule fra Bedriftsnett i Administrasjon - trykk på gitt bruker - skjul bruker. Når man søker opp personer i bedriftsnett kan man trykke på avdelingen til bruker og få opp leder til ansatt i dag. Tenker her at vi skulle tatt en gjennomgang for å vise funksjonene slik at dere kan få tatt dem i bruk best mulig ut fra deres behov. Send oss gjerne en epost til [email protected], legg med telefonnummer, så tar vi i mot innspill på forbedringer og kan forklare funksjoner som er tilgjengelige i dag. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero