Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det aller meste er meget tilfredsstillende. Det vi sliter med og som er grunnen til kun 3 stjerner er kalender / kalendervisning. Bildet er lite og det er vanskelig å få oversikt over hele dagen. Her kunne bildet vært mye større og bruk av farger hadde vært en fordel. Vi sammenligner Phonero med Competella og opplevde kalendervisningen i Competella som mye bedre. I tillegg savner vi muligheten for å kunne se om de vi ønsker å sette over til er tilgjengelige eller opptatt i telefonen / i en samtale. Vi må gjøre oppslag i Teams i tillegg til Phonero ved hvert oppslag, dette er tidkrevende. Vi sliter også med tilfredsstillende visning av de som er i permisjon / langtidsfravær. Vi ønsker også at den ansattes leder kommer opp når man søker opp personer. Litt av hvert her altså. Ikke nøl med å ta kontakt med med så kanskje noe kan avklares direkte - annet kan jeg kanskje være med å gi innspill på.
Heisann Ann. I dag er det mulighet for å se om den ansatte er opptatt i samtale og i Teams fra ett og samme kontaktkort slik at man slipper å lete forskjellige steder. Brukere som er i fravær og permisjon kan man enten endre tilgjengelighet på som administrator for en lang periode, eller skjule fra Bedriftsnett i Administrasjon - trykk på gitt bruker - skjul bruker. Når man søker opp personer i bedriftsnett kan man trykke på avdelingen til bruker og få opp leder til ansatt i dag. Tenker her at vi skulle tatt en gjennomgang for å vise funksjonene slik at dere kan få tatt dem i bruk best mulig ut fra deres behov. Send oss gjerne en epost til [email protected], legg med telefonnummer, så tar vi i mot innspill på forbedringer og kan forklare funksjoner som er tilgjengelige i dag. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Brukes i jobbsammenheng - køsystem er genialt:) Softphone dashbord trenger dog en forbedring, spesielt desktop appen er veldig dårlig - kanskje ikke så mye brukt.
Heisann Alexander. Så gøy å se at du er fornøyd med kø-systemet! I Bedriftsnett har man inkludert Softphone som muliggjør at bruker selv kan velge å å besvare samtaler på enten datamaskinen i nettleser eller på mobiltelefonen. De kan også administrere hele bedriftens telefoni, integrasjoner, visningsnummer og mye er. Ønsker gjerne å høre dine innspill til hva slags forbedringer du har behov for, kunne tenkt deg eller hva du ser på som praktiske. Send oss gjerne en epost til [email protected], så kan vi melde det videre som ønsker internt. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
tar for lang tid med behandling fra support. Må purre og det skulle være unødvendig.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], hus å legge med navn og telefonnummer så kan vi undersøke. Gode samarbeid er svært viktig for oss. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Vi har ingen tilbakemelding internt om utfordringer, og vi får raske og hjelpsomme svar når vi kontakter kundeservice. Også et stort pluss med 5G-utbygging.
Hei, Erik. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G nett før utgangen av 2023. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til Telia sitt 5G nett, og vi gir oss selvfølgelig ikke der. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Det fungerer, ukomplisert fakturering. Hyggelige og imøtekommende hos kundeservice. Kan få bedre dekning i utkantstrøk, men har ikke vært no kjempeproblem.
Heisann Finn. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi ønsker å undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er behov for enda mer fokus på utbygging i de områdene. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt, så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice er veldig vennlige og hjelpsomme. De forsto våre behov og svarte veldig raskt på våre spørsmål.
Heisann Andrew Så gøy å lese at dere er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Super service, bra priser og oversiktlige fakturaer.
Hei, Svein. Så gøy å se at du er fornød med oversiktlig faktura, priser og service :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero