Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige og raske kundebehandlere. De er også flinke til å følge opp saker.
Hei Line. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Veldig hyggelig og god service. Kjapt og enkelt å komme gjennom på telefonen
Hei Ida. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Kontaktet kundeservice / hjelplinjen pga krøll med oppsett av eSIM. Rask og enkel førstehjelp fiksa problemet.
Hei Håvard. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på det :-) Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
STYR UNNA!!! Ble ringt av en selger og gav oss betre tilbud enn det vi hadde (hos ICE). Etter jeg byttet og bindet meg i 24 mnd., viste det seg at dealen var plutselig mye dprligere . De lovte masse gull og skog ved salg, deriblant å betale bruddsgebyr til ICE. Gebyret ble selvsagt ikke betalt av Phonero og endte med den havna til inkasso! Jeg måtte betale hele gebyret som blei på over 15.000,-. Sender eposter til Phonero uten hjelp å få! Går tilbake til ICE som har MYE bedre kundeservice!
Hei Yasir. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Positiv og fungerende telefonileverandør. Gir gode råd og er lyttende til våre behov. Prismessing fullt konkurransedyktig på markedet.
Hei, Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Null 3G, null 4G og null 5G vest på Frøya. Med Telenor har man full 4G og kan faktisk jobbe som vanlig via Teams, epost samt streame alt man måtte ønske seg. Bytter tilbake til Telenor. Nytter ikke om noe er rimeligere om det ikke kan brukes.
Hei Jan. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse i hele landet og Telia bruker flere milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Greit svar og hjelpsom dame men det tok alt for kang tid -over 20 minutter å komme igjennom og ventestemmen er irriterende!
Hei Erik. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og beklager så mye den lange ventetiden du opplevde. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero