Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice. Løsningsorientert og svarer fort!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Reidulf ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Kundeservice er alltid behjelpelig, svarer raskt på henvendelser og finner gode løsninger for bedriften. Meget fornøyd!
Tusen takk for hyggelig omtale, Tone! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Sjelden dekning på arbeidsplassen der den benyttes 90% av døgnet...... umulig og avslutte abonnementet pga 24mnd bindingstid......
Hei og takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Blir kontaktet av telefonselger som tilbyr abonnement og sier at det ikke vi være bindingstid. I SMS for bekreftelse ligger det gjemt 3 måneders bindingstid under link vedtekter.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero
Veldig god bedriftspakke. Mye data, gode avtaler i utlandet.
Så hyggelig å lese, Øyvind! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Trengte PIN kode. Fikk det fort etter en kort chat
Takk for omtale, Espen! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Rask chat og løsninger da det kom ett par problemer med bytte av simkort.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Espen! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.