Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God pris og bra service av selger. Følger opp når vi trenger hjelp
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du kontakter oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God app som gir deg god oversikt og enkel tilgang til ekstra data m.m. Fungerer bra. Stort sett god dekning.
Tusen takk for hyggelig omtale, Fredrik! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjempe fornøyd med god og effektiv kundeservice!!!
Tusen takk for hyggelig omtale, Rune! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd! Det er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har så langt bare positive erfaringer og ingen overraskelser på fakturaer
Takk for hyggelig omtale, Trond! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Er en fornøyd kunde. Phonero lett å få kontakt med, hyggelig og hjelpsom kundebehandler.
Tusen takk for hyggelig omtale, Reko! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp på vårt sentralbord med å opprette ny ansatt. Ringte Phonero kundeservice og de hjalp meg med dette. Veldig hyggelig herremann jeg snakket med der.
Tusen takk for hyggelig omtale, Anita! 😊 Så fint at du fikk hjelpen du trengte når du kontaktet oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Åpningstid på bedrift support er ikke holdbart, jeg trengte hjelp på ondagv kl 1520, men fikk beskjed om at dere stengte kl 15. Elendig opplæring på sentralbord, og dere har ikke laget talemeldinger til oss. Ellers så er vi veldig fornøyd med både pris og sentralbord-løsningen.
Takk for tilbakemelding, Andreas! Vi setter pris på din tilbakemelding, og tar det med oss videre slik at vi kan bli enda bedre! Hilsen Cecilie i Phonero.