Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi meldte overgang til Phonero da deres selgere sa at de kunne løse våre dekningsproblemer (med noe ala wifi-tale) og levere til svært lave priser. Da vi var etablert klarte de ikke å fikse dekningsproblemene; de sendte ett par konsulenter for å ordne det, men fikk det ikke til og nektet i etterkant for at de hadde sendt konsulenter.. Når første faktura kom var det ingenting som stemte.. Det var mye høyere kostnader enn avtalt og et uoversiktlig oppsett.. De kunne ikke kreditere (systemet deres tillot det ikke), men ville gi avslag på senere fakturaer. Det aksepterte vi ikke og det ble et mareritt med purringer og innkreving. Vi klarte å komme oss ut etter noen måneder, men de nektet å slippe numrene våre før teletilsynet grep inn.
Hei Jostein, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt på [email protected] og legge med nummeret ditt så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Rask og god kundeservice. God og stabil dekning. Veldig dyktig personale.
Hei Mani, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Foreløbig bra opplevelse av Phonero (kun noen ukes erfaring), spesielt kundeservicen som har levert over forventningen :)
Hei Bård, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
God kundeservice og god økonomi for bedriften. Anbefaler Phonero
Hei Håvard, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Gode opplevelser både pr. mail og ved direkte kontakt med support. Ordner opp :)
Hei Wenche, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
Gir oss det vi forventer av et godt telefonsystem. Vi har alltid fått raskt svar fra support og alltid fått relevante og gode svar.
Hei Magne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Sleip og dårlig kundebehandling. Mangler løsninger andre har. Styr unna selv om du får abonnomenetet kastet etter deg.
Hei Ariel, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero