Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, oversiktelig sentralbord og hyggelig service mindet kundebehandling
Hei Kent, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Ble fortalt at jeg kunne ringe til Polen og snakke med familien min GRATIS, noe som gjorte at jeg hadde byttet til Phonero. Det ble 'glemt' å nevne at mine familiemedlemmer måtte ha norske tlf nummere for å gjennomføre samtaler gratis. Det ble heller ikke nevnt 24mnd bindingstid og heller ikke at man måtte betale 3000kr!! for å resignere før 24mnd har gått. Anbefales ikke.
Hei Kasia, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Hei jeg hadde med bredbånd abonnement og så det var en del faktura så har fått hjelp, jeg er topp fornøyd og så jeg kan anbefale til andre at de kan bare flytte abonnement til Phonero veldig fornøyd.
Hei Saeed, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Super kundeservice, brukervennlig app med div. nyttige redskaper, gode avtale priser.
Hei Anne, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Jobben min skiftet fra Telenor til Phonero i 2019. Erfaringen på dekning og priser er veldig bra. Har vært trofast Telenor kunde i mange år, men synes de er blitt for dyre og lite oversiktlig Min side på Internett. Har nå bestemt meg for og skifte mobilabonnement for alle i husstanden min. Prisene er rimeligere hos Phonero og håper jeg blir like fornøyd privat som jeg er på jobben:-)
Hei Frantz, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Mvh Mads Phonero
Kommer raskt frem på telefon. Hyggelige kundebehandlere. God veiledning og raske svar
Hei Janne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Etter å ha mottatt inkassovarsel som IKKE var begrunnet, forventer jeg faktisk en beklagelse! Ikke en slags forklaring om at det er blitt oppdaget flere slike hendelser.
Hei Marit, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero