Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg valgte å bruke chatt funksjonen. Jeg startet chatten og var nummer 7 i kø. Det gikk veldig fort mot nummer 1 og jeg fikk et raskt og forklarende svar på mitt spørsmål. Det ble flere spørsmål etter hvert og alle ble svart på tydelig og raskt.
Hei Kristin, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre :) Hilsen Mads, Phonero
Overraskende god oppfølging selv om vi ikke er en stor bedrift. Lovende start!
Hei Diff. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
God kundeservice, bra pris samt topp dekning i alle mine områder.
Hei Fred. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero leverer veldig god service og høy tilgjengelighet ved behov.
Hei Sveinung. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Jeg opplever av og til å være uten dekning . Håper dette blir utbedret.
Hei Leif. Vi takker for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Fikk god hjelp til alt jeg trengte. Snakket med en veldig hyggelig og hjelpsom mann.
Hei Camilla. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Arbeidsgiver kjøpte 50 GB ekstra i sommer, brukte lite, for å ha lenge, ved et månedsskifte var alt borte!🤷🏼♀️
Hei Ella. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero