Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, bra pris samt topp dekning i alle mine områder.
Hei Fred. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero leverer veldig god service og høy tilgjengelighet ved behov.
Hei Sveinung. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Jeg opplever av og til å være uten dekning . Håper dette blir utbedret.
Hei Leif. Vi takker for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Fikk god hjelp til alt jeg trengte. Snakket med en veldig hyggelig og hjelpsom mann.
Hei Camilla. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Arbeidsgiver kjøpte 50 GB ekstra i sommer, brukte lite, for å ha lenge, ved et månedsskifte var alt borte!🤷🏼♀️
Hei Ella. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Jeg har fått god oppfølging på mine henvendelser og raske svar. Jeg opplevde også at Phonero strekte seg langt for å beholde meg som kunde da jeg fikk et innledningsvis bedre tilbud et annet sted.
Hei Grete, Veldig gøy å se at du er fornøyd :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Mads, Phonero
Jeg har hatt en håpløs dag med å prøve å få kontakt med rette vedkommende i Norwegian, Dekkproff var ikke der de sa de skulle være i dag, og da telefonen låste seg til slutt, holdt jeg på å gi opp. Kjære phonero Dere redda dagen! Heia Phonero!
Hei Kirsti. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding :-) Hilsen Mads, Phonero