Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget godt fornøyd med mulighet til fritt mobilt bredbånd. Dette blir benyttet mye på fritidsbolig, hvor det ikke er innlagt internett.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Audun! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Vært bedriftskunde i over 15 år, Phonero gir personlig service og mobildekning er rask. Bytter de aldri ut.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Linda!🙂Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads i Phonero.
Eneste mobil abo. som gir meg dekning der jeg bor.
Tusen takk for hyggelig omtale, Susann! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
MYE dyrere enn opplyst av selger, og helt elendig dekningsgrad så snart man beveger seg litt utenfor allfarvei. Prisen ble oppgitt uten MVA, så istedenfor å betale 1000 - 1100 kr for 4 abonnenter, som jeg gjorde før, betaler jeg nå nesten 1900 kr for 3 abonnenter. Itillegg opererer de med bindingstid, hvem gjør det i 2024 ? Styr LANGT unna!
Hei Christian! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Bra dekning og mange nyttige og fine tilleggstjenester som eks. Youtello. Ser hvem som ringer og ikke minst varsel om at jeg aldri glemmer å ringe tilbake til kunden. Min bedrift har fått en bedre kundeopfølging og dermed mer fornøyde kunder og ikke minst bedre styring og kontroll.
Tusen takk for omtalen, Jarle ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
12 brukere av Phoneros tjenester. Velfungerende sentralbordløsning og andre tjenester. Kan anbefales
Så hyggelig å lese, Jan! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice og ingen skjulte kostnader. Også veldig fornøyd med fakturering som alltid stemmer og bedriftsappen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Enok! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.