Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ved et par anledninger kontaktet kundeservice, og det har vært en positiv erfaring. Kort ventetid, hyggelig og hjelpsom person i andre enden, og problemene ble løst. Akkurat slik kundeservice skal være.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Jeg opplever å få god hjelp og service når jeg tar kontakt. Får raskt svar.
Hei Tanja, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Raske, gode og effektive svar. Resultatorientert for kunden.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Nordmenn blir lurt til å ringe 04500. Dette er spesialnummer, mens 940 04500 ikke er det.
Hei Joseph, Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at det å ringe 5-sifrede nummer har en høyere kostnad. Våre kunder som ringer 940 04500 betaler ingen ting så lenge de har et abonnement med fri ringeminutter. Om du ringer 04500 fra et Phoneroabonnement koster det 0,49 start/per minutt. Mvh Mads Phonero
Telefonen fungerer bra. Ingen problemer med dekning etc.
Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Får alltid rask respons fra Phonero. Og de yter en service langt over gjennomsnittet. Som bedriftskunde føler man seg virkelig ivaretatt av en proff tjenesteleverandør.
Hei Digi, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Var ikke veldig fornøyd med phonero og kundeservice i starten når eg hadde det, 3-4 år siden. Nå, helt suverent, veldig kjapt svar når en ringer kundeservice, og får den hjelpen en trenger. Blitt en veldig proff leverandør👌
Hei Erik, Takk for fin tilbakemelding! Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Katrine Phonero