Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nordmenn blir lurt til å ringe 04500. Dette er spesialnummer, mens 940 04500 ikke er det.
Hei Joseph, Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at det å ringe 5-sifrede nummer har en høyere kostnad. Våre kunder som ringer 940 04500 betaler ingen ting så lenge de har et abonnement med fri ringeminutter. Om du ringer 04500 fra et Phoneroabonnement koster det 0,49 start/per minutt. Mvh Mads Phonero
Telefonen fungerer bra. Ingen problemer med dekning etc.
Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Får alltid rask respons fra Phonero. Og de yter en service langt over gjennomsnittet. Som bedriftskunde føler man seg virkelig ivaretatt av en proff tjenesteleverandør.
Hei Digi, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Var ikke veldig fornøyd med phonero og kundeservice i starten når eg hadde det, 3-4 år siden. Nå, helt suverent, veldig kjapt svar når en ringer kundeservice, og får den hjelpen en trenger. Blitt en veldig proff leverandør👌
Hei Erik, Takk for fin tilbakemelding! Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Katrine Phonero
Saga Regnskap er fornøyd med tjenestene vi får fra Phonero.
Hei Hilde, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Hvis de utbetaler kreditten har jeg bare positivt og si om Phonero
Hei Geier, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi undersøke saken din. Mvh Mads Phonero
Jeg har forsøkt å nå fram på Chat, men det var ingen reaksjon i det forventede tidsrommet. Jeg benyttet telefonen i stedet og fikk raskt hjelp.
Hei Anne, Tidligere har vi hatt litt problemer med Chat, men dette skal være rettet nå. Så bra du fikk rask hjelp på telefon. Mvh Katrine, Phonero