Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er ett salgsforetak som i utgangspunktet var noe skeptiske til å gå fra Telenor til Phonero. Vi ble derimot overtalt med lovnader om den beste dekning, ingen skjulte kostnader og den beste kundeservice i landet. Etter litt over ett år er vår erfaring at vi oppnår vekslende dekning, og spesielt problemer med å ringe til og fra utlandet (også oppkoblingsproblemer internt i Norge). Vi har også kjøpt inn ny telefon til en våre ansatte, da kundeservice hos Phonero mente det var feil med hardware og ikke linjen. Erfaringen er derimot den samme også med ny telefon. Da vi nå ønsker å bytte tilbake til Telenor, finnes det en bestemmelse som vi ikke ble informert om (den står derimot i vilkårenes kapittel 10.3). Det er nemlig dobbelt bruddgebyr dersom man ønsker å bytte operatør før det er gått 24 mnd. Dette ble vi ikke opplyst om, selv om vi spesifikt ga inntrykk av at vi er skeptiske - men vi ble lovet at alt var så enkelt og problemfritt for oss. Vi var som sagt skeptiske, så vi gikk mange runder om bestemmelser, vilkår, dekning etc så det er klart vi burde gått gjennom vilkårene punkt for punkt med selger i Phonero. Gjennomgangen ble nok for overordnet, hvor vi stolte på selgers ord. Dette med dobbelt bruddgebyr de første 2 årene ble ikke nevnt med ett ord. Vi ble derimot bedt om å gi de litt tillitt. Det gjorde vi, men det angrer vi på nå. Det er mulig dette er noe alle vet om, men vi hadde ikke denne erfaringen, i og med at vi har vært tilknyttet Telenor i alle år. Vi ble informert om bruddgebyr, og dette var 3.000 kr pr abonnement. Dette "vanlige" bruddgebyr gjelder tydeligvis kun etter 24 måneder, så for de som vurderer å gå over til ny operatør - vær klar over at man er mer eller mindre låst til denne operatøren i 2 år før man "kostnadsfritt" kan bytte. Vi har nå purret på svar fra Phonero omkring dette 5 ganger siden 25.05.2022. Har bedt om en forklaring, og vi har bedt om hvor hjemmel for slikt dobbelt gebyr er bestemt. vi fant hjemmelen til sist selv, og vi venter fortsatt på svar. Så at de har landets beste kundeservice er nok også feil.
Hei Øivind. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde problemer, med phonero brukte mye tid på å hjelpe meg. Det gikk bra til slutt. Takk. Et lite minus for lang ventetid innledningsvis. Knut M.
Hei Knut. Tusen takk for tilbakemelding! Godt å se problemene løste seg til slutt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Rask og god dekning med et høyt og kundevennlig servicenivå.
Hei Thor. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning og kundeservice! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen Hilsen Mads, Phonero
God dekning, kundeservice, alt i alt veldig fornøyd med Phonero!
Hei Stian. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg har kun gode erfaringer med Phonero. Uansett om det er til Kundeservice eller Kreditt, får jeg alltid svar samme dag så lenge jeg sender mail i løpet av arbeidstiden. Får alltid et veldig godt og utfyllende svar fra hyggelige medarbeidere. Får alltid den hjelpen jeg trenger, pluss litt til.
Hei Kristian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre. Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde behov for fort at få et nytt tele abonnement. Det ordnet Phonero med en gang!
Hei Ole. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Bedre dekning enn Telenor, fungerer bedre enn noe annet abbonement på hytta
Hei Wenche. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G og allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia - Det er vi stolte av. Ha en fin dag Hilsen Mads, Phonero