Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig behjelpelige og raskt svar hos kundeservice
Hei, Knut. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer Phonero
Jeg trenger endel data og dette får jeg til en god pris hos Phonero.
Hei, Hilde. Så flott å se at du har et tilpasset abonnement til ditt bruk. I Ditt Phonero har du til en hver tid oversikt over eget databruk og kan også kjøpe ekstra data med Vipps. Du har også tilgang til PIN og PUK-koder både i appen og på nettsiden, med samme brukernavn og passord så lenge du har opprettet bruker. Appen er tilgjengelig for IOS og Android Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Rask og enkelt å få hjelp. Hyggelige og behjelpelig. Fått god hjelp flere ganger.
Hei, Pål. Så flott å se at vi kan være ti hjelp når behovet inntreffer. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Jeg opplever at abonnementet leverer det som er viktig for meg
Hei, Per. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Phonero har den beste kundeservice jeg noen gang har vært i kontakt med :-)
Heisann Jarle Utrolig gøy å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundeservice for bedrifter i 2021, og Bytt-favoritt i samme periode. Vi gir oss ikke der, og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Enkel bestilling, gode priser, sentralbord med alle funksjoner, eksepsjonell god support og raske svartider.
Hei, Randi I Din Bedrift kan man enkelt administrere, bestille overføring av eksisterende nummer endre datapakker mm. I Bedriftsnett får man full kontroll over sentralbordet, lydfiler, åpnignstidene til bedriften og mer. Er bare å ta kontakt på [email protected] om dere ikke har prøvd ut en eller begge disse portalene. Vi setter pris på din tilbamelding. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ringte opp og presenterte problemet, kundebehandler var pragmatisk og vi jobbet sammen for å løse problemet som var å aktivere ett nytt simkort. Vi endte opp med å aktivere telefonen med nytt simkort før samtalen ble avsluttet.
Hei, Kristoffer. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det å kunne sammen finne en løsning ut fra ditt behov og tilpasse løsningen deretter, er svært viktig. Det er bare å ta kontakt igjen om du skulle få behov igjen i fremtiden Hilsen Christer, Phonero