Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God service. Rask tilbakemelding nå det skal gjøres endringer i abonnementet. Prisgunstig.
Hei Brit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.
Hei Roger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.
Hei Stig, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Rask å svare på chat, trengte PUK- kode etter å ha tastet feil pinkode tre ganger.
Hei Mona, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.
Hei Elisabeth, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Klar og opplysende innfomasjon på mine spørsmål. Ble hørt og fikk greie svar.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero