Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask å svare på chat, trengte PUK- kode etter å ha tastet feil pinkode tre ganger.
Hei Mona, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.
Hei Elisabeth, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Klar og opplysende innfomasjon på mine spørsmål. Ble hørt og fikk greie svar.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har i lange perioder ikke hatt signaler på min telefon. Dette har vist seg å være vedlikehold på en telemast der hvor jeg bor. Har ikke fått beskjed om dette før i ettertid og har vært til tider frustrerende.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om slik at vi kan sjekke status på arbeidet. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine
Rask og effektiv, og proaktiv. Supert. Lover bra. Vi skal portere om 1 time...
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Prisene er gode på abonnementet i tillegg til rask hjelp fra kundeservice
Hei Hans, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Phonero leverer akkurat det jeg forventer, og til en hyggelig pris.
Hei Øyvind, Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero