Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noe kontakt med Phonero før jeg brått måtte bytte SIM-kort nå. Jeg fikk raskt hjelp av kunderservice, og det var en hyggelig opplevelse med god oppfølging. Er ellers også svært fornøyd med selskapet, og har ingenting negativt å si.
Hei Marie, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Vi har hatt sentralbord løsning i flere år. Trenger vi hjelp så er dem lett å få tak i for å hjelpe oss med endringer. Kundene er minst like fornøyd. Her har vi et system som fungere for alle bedrifter som telefon kontakt med sine kunder.
Hei Lars, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
God og tydelig kommunikasjon og rask gjennomføring. Mvh Stein S
Hei Stein, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Null ventetid på kundeservice og grundig oppfølging. Dekningen er veldig bra der jeg oppholder meg hvilket er hovedgrunnen til at jeg valgte å bli kunde hos Phonero.
Hei Fred, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Phonero har hele tiden vert informativ overfor meg når det gjelder nye saker.
Hei Kjell, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kan ikke levere internett, tvinger meg til å kjøpe mobilabonnement. Må betale 6000,- i avbrudd. Kan ikke gi 1 stjerne!
Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Phonero følger opp våre henvendelser på en tilpasset og tilrettelagt måte. De er lett tilgjengelige!
Hei Kristin, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero