Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skal være blant de laveste på pris, beste på dekning. Ingenting lever opp til forventningene.
Bare total svindel. 2 års binding og autofornying. 3000kr for å komme ut.
Styr unna, verste mobilselskap i verden!!! Tullinger i kundeservice og mye mye mer!
De gir inntrykk av å være billig - den reelle prisen er høyere. Kontrakten så intrikat at umulig å forstå, vår bedrift kreves for bruddgebyr på 1 million. Fakturasystemet deres klarer ikke å dokumentere om de fakturerer korrekt. Du får ingen hjelp av dem til å løse problemer.
Her stemmer ingen opplysninger gitt av selger med det som opplyses etter overgang. Med verdens mest arrogant og for jæ.... Kundesupport står dette til stryk. Ønsker du problemer fra A til Å velg Phonero, hvis ikke styr LANGT unna.
Prisen ligger godt under telenor til tross for lik dekning. Løsningene er brukervennlige og fungerer bra. Kundeservice svarer raskt og er hyggelige.
Gikk inn på bedriftsavtale med Phonero pga god pris til bedriften, og en tilsynelatende god løsning. Den første regninga ga oss et sjokk, hvor det var etableringsgebyrer på flere tusen kroner! Mye rot i oppstartsfasen ga oss mange "møter" med en ikke tilstedeværende kundeservice. Etter hvert fant vi ut at dekning og pris var dårligere enn med forrige operatør, så vi begynte å angre på at vi gikk inn på avtalen. Byttet operatør nylig, før 2 års bindingen var unnagjort, og fikk bruddgebyrer på 3000,- for hver abonnent i tillegg til 5000,- for sentralbordløsningen. Vil absolutt ikke anbefale denne mobiloperatøren!