Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi setter stor pris på god kundeservice og fleksible løsninger på våre ønsker.
Takk for fin omtale, Asbjørn! 😊 Vi setter stor pris på det! Det er viktig at du får hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra priser, effektiv kundeservice. De svarer faktisk når man ringer til forskjell fra de fleste andre selskapene i samme kategori
Tusen takk for hyggelig omtale, Tom! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk telefon fra en som presenterer seg fra Telia. Videre snakkes det fort og du må godkjenne sms hva rekker du å lese der da det mases i andre enden?. Så får jeg lest det som kom på mail. Fikk ingen info at det var 24 mnd binding på dette. Heller ikke hvor lenge prisen skulle holde seg etter som dette var en kampanje. Så pris var ok og fin. Men 24 mnd binding tar 1.plass sammen med usannheter fra selger så vil jeg bruke angreretten på dette her.
Hei Rune! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget hjelpsom å hyggelig kundeservice. Hjelpsom og hyggelig
Takk for fin omtale! 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice! Det setter vi stor pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alt er kjempe fint og kundeservice hjelpe veldig mye 😊 Jeg anbefaler Phonero!
Tusen takk for fin omtale og anbefaling, Michal! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du kontakter oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Behjelpelige ansatte på kundeservice, god telefonløsning
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Abonnementet har stort sett fungert etter forventningene. Litt upresist på signalstyrken, men der har nok omstendigheter og geografisk område hatt en finger med i spillet. Jeg er fornøyd.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.