Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde problemer med appen Ditt phonero og innlogging på Phonero Bedriftsnett. Dette hadde jeg ikke klart på egen hånd, men fikk veldig god veiledning med (anonymisert navn).
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Geir! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, hyggelig kundebehandler, løsningsorientert
Så fint å lese, Ole! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg jobber via telefon i akutte situasjoner, og det er svært viktig at problemer fikses fort når de oppstår. Telefonen fungerte ikke igår noe som skapte mye trøbbel. Ingen av de ansatte hos Phonero forstå hva var galt, men i dag kom jeg bort i (anonymisert navn) som forstå med engang hva problemet var og viste hvordan det skulle fikses. Det klarte hun på under 10 minutter. Denne jenta fortjener jaggu meg en lønnsøkning, håper hun får det! Mvh, Carmen
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Carmen! Dette setter nok min kollega som du var i dialog med stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt hjelp med problemet, raskt svar og hyggelig mann
Så fint å lese at du fikk rask hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Astrid! Hilsen Cecilie i Phonero.
Dårlig dekning, lite data inkludert og dyrt. Selv om de bruker Telia sitt nett og Telia har fri bruk i Sveits, må du betale for bruk i Sveits med Phonero.
Hei Arne! Vi ønsker at du skal ha et godt kundeforhold hos oss, og vil gjerne at du sender oss en epost til [email protected] slik at vi kan få undersøkt saken nærmere. Håper å høre fra deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Dette selskapet utga seg for å være fra Ice (De benektet selvsagt dette) og feilrepresenterte tjenestene sine. De nektet å gi seg da jeg ønsket å avbestille dagen etter. Jeg ble nødt til å ha dem som abonnement. Da jeg motta sim-kortet og satte det inn, var det ingen mobilnett og jeg kan ikke lenger motta meldinger. De svarer heller ikke på henvendelser fra kunder.
Hei Stig! Feil informasjon i salget skal selvfølgelig ikke skje og jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected]. Vi ønsker heller ikke at du skal starte et kundeforhold hos oss med ingen tjeneste og vi er også tilgjengelig på chat på phonero.no hvis det er hastesaker som ikke kan tas over telefon eller epost. Håper å høre fra deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Dette flyter bra! Gode priser og enkelt å komme i kontakt.
Så fint å lese, Andreas! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.