Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fått ordnet rask det jeg vil ha hjelp til via chat funksjonen.
Hei Eirik, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kjem greit til kundeservice, rask service når du treng nytt simkort.
Hei John, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Har ikke mye erfaring - men opplever at det meste funker
Hei Turid, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Når jeg kontakter Phonero kundeservice får jeg hjelp umiddelbart, og de er dessuten både hyggelige og kompetente.
Hei John, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Har ingen erfaring enda. Kun endring fra bedrift til privat. Mener at kr 199,- er i dyreste laget for 1 GB. Mener at prisen burde kr 169,- for å konkurrere med andre.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre med vår produktavdeling. Ha en fin dag Mvh Mads Phonero
Support Phonero har hjulpet meg godt med å avklare misforståelser og uklarheter ang. fakturering.
Hei Svetlana, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi er godt fornøyd med service og kundeservice. Da selskapet er entreprenør og forflytter seg en del kunne dekning med fordel vært noe bedre enkelte steder.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne se litt nærmere på hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring/oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero