Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd , hatt et godt kunde forhold til Phoneroo
Tusen takk for hyggelig omtale! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fantastisksevice og veldig hyggelig samtale. Tusen takk for hjelpen
Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, Harry !😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice når jeg klaget påat jeg fikk bedrift, når jeg presiserte at jeg skulle være privat
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Inger! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God erfaring med hjelp for å få PIN etter at mobilen var låst
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, Ingeborg! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Internet connectivity problem was fixed. Nice service
So nice to read, Mohammad! Thank you very much for the nice review 😊 Regards, Mads at Phonero.
Jeg byttet til Phonero i sommer etter samtale med en veldig hyggelig mann. Han sa de skulle bet fakturaen fra operatør jeg forlot hvis jeg fikk noen. Det gjorde jeg ikke før i september. Da tenkte jeg det sikkert var for sent, men neida, det ble akseptert med en gang og de tilbakebetalte.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Anne ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Kjempegod kundeservice. Ettersom dette er på bedriftsmarkedet er det kjipt at det er 2 år bindingstid, men det er bare sånn den delen av bransjen er og ikke Phonero sin feil. De har vært veldig behjelpelige med å senke prisen på "privat abonnement" og er veldig løsningsorienterte.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.