Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ringt tidlig på morningen hvor det ble lovet gode priser i samme dekning som Telenor. Selger sa flere ganger at han var fra Telia, men viste seg å være Phonero. Var ikke før de tok opp siste "godkjenning" hvor han begynte å si Phonero. Etter avtalen var sendt sjekket jeg opp ryktet til Phonero og ser de fleste hadde dårlig erfaring. Tok da bare timer etter avtalen ble satt kontakt om å avbestille avtale før eventuell portering fra Telenor og utkjøp. Ble alikevell sendt en faktura med "bruddgebyr" på 3000 + mva. Syns dette er dårlig av Phonero. Styr unna, dårlig kundeservice, dårlig dekning Bergensområdet, og generelt ekle og lure selgere. Tok saken til Brukerklagenemda etter anbefaling av Telenor, fikk ikke medhold og må nå betale 3750kr for en tjeneste som aldri var satt i gang.
Hei Lars! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Hei, kunne ikke PIN koden, så fikk ikke åpnet SIM kortet etter oppdatering. Prøvde logge inn får å finne kode, men der ble sendt kode på sms… Burde vært valg; sms eller e-post. Måtte vente til dere åpnet kl 08:00 for å få hjelp. Telefonsamtalen var forøvrig fantastisk Anne-Rita
Takk for tilbakemeldingen din, Annerita. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta ønsket ditt med videre til våre utviklere! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig god support og bistand for å sette opp fraværsmelding i bedriftsnett !
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Eg fekk ikkje mottatt eller sendt MMS meldingar. Tok kontakt med Phonero, og dei ordna det slik at eg no kan ta i mot og sende MMS. Kort telefonsamtale og alt var i orden. Veldig bra.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
God service, hjelp og oppfølging hver gang- det er godt i en hektisk hverdag!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Kunnskapsrikt og raskt. Skjønte problemstillingen.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Som sagt servicen er heilt på topp nå eg treng hjelp, men litt dårleg dekning enkelte plasser i kommmunen. Selger lova at eg skulle få tilbake bruddgebyret på 7000 kr då eg bytta tilbake til Phonero, men det skjedde ikkje😡
Hei Lars! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.