Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I forbindelse med bytte av jobb gjorde Phonero mitt mobilbytte enkelt, forståelig og konsist. Hadde de hatt større datapakke tilgjengelig som standard enn 15GB for privatkunder hadde jeg ALDRI byttet selskap. Maken til utmerket kundeservice.
Så hyggelig å lese omtalen din Ingvill! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har tilgang til abb. hos Phonero gjennom jobb, og er meget godt fornøyd. Gode priser, vennlig kundeservice, og raske med all informasjon og alle gjøremål.
Tusen takk for hyggelig omtale, Evelyn! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Raske tilbakemeldinger God kunde oppfølging Serviceinnstilt
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god erfaring med Phonero som bedriftsleverandør. Konkurransedyktige i pris, rask og god service.
Tusen takk for hyggelig omtale, Grethe! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Her er det alltid god hjelp å få, supertrivelige løsningsorienterte kundebehandlere.
Så hyggelig å lese omtalen din, Melisa! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er fornøyd med vår avtale og kundeservise på phonero! Anbefaler!
Tusen takk for din omtale, Justyna! 😊 Så fint å høre at dere er fornøyd! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
3000kr i bruddgebyr de ikke har opplyst om ved inngåelse av avtale - - Dette oppleves som et forsøk på svindel der de kun er tilfreds med at kunder sier opp sin avtale for å kunne innhente beløp langt over hva de ville fått som fortjeneste på mobilabonnement !! Bindingstiden er utløpt men likevel oppsigelsestid i 3mnd, helt hårreisende og kvalm at de får lage sine egne kjøreregler og tjene tusenvis på misfornøyde kunder.
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.