Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra med servicen og kjapp responstid. Bra dekning.
Hei, Tim. Så gøy å se at du er fornøyd med vår responstid på kundesenteret og dekningen vår! Vi er stolte leverandører av det mestvinnende mobilnettet innen 5G i landet, fra Telia. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Å sette opp tvilling-SIM (eSIM) på smartklokka gikk overraskende fort og greit, bare noen minutter så var det gjort.
Heisann Magne. Å sette opp eSIM på smartklokker som Apple Watch kan gjøres fra Ditt Phonero helt selv. Ditt Phonero gir deg mulighet til å se hvor mye data du har brukt, kjøpe ekstra data ved bruk av Vipps og mye mer, som nettopp å bestille eSIM til Apple Watch. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
So far so good. Got it from my Employer and serving my daily needs.
Hi, Ramesh. So happy to see that our cellular-services help to fulfill your daily needs. We're here if you are in need of further assistance. Regards Christer, Phonero
Beste kundeservice og veldig fornøyd med 5g dekningen
Hei, Thomas. Vi er stolte av å ha det mestvinnende 5G-nettverket i Norge fra Telia. Veldig gøy å se at du er fornøyd med dekningen og vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Ringte til kundeservice først, de tok opp, hørte ikke meg, sikkert feil fra min side. Så de la på og ringte meg opp igjen, noe jeg ikke har opplevd på kundeservice fra andre tjenester. Fikk bestilt data esim umiddelbart etter å ha fulgt instruksjonene og fikk e-post med det samme. Høflig og hyggelig.
Hei, Kevin. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Raske svar på henvendelser. Finner alltid løsninger
Hei, Tor. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Å finne gode løsninger sammen er viktig for å oppnå et godt samarbeid. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Meget fornøyd med responstid og hjelpsomhet fra servicedesk.
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Bringer denne videre til kundesenteret :) Skulle du trenge hjelp i fremtiden er vi her. Hilsen Christer, Phonero