Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var fornøyd helt jeg skulle si opp abonnementet. Oppdaget at detcikkr var gunstig på norn måte for neg lenger. Og at Phonero lå etter på prisi mnd. Og Gb pris! Har hatt abonnementet nesten 3 år. Da vi skulle skifte kom det raskt melding om at det ble bruddgebyr på 3000 kr på meg og min ektefelle som abonnerte gjennom firma mitt. Pga brudd på en oppsigelsestid, som viser seg å være 3 mnd 😳Kom som en bombe. Kan jo ikke fort nok få sagt opp avtalen!!! 😡 Og vil ikke anbefale noen dette pga av en sånn bindingstid. Og var ikke informert om det på forhånd. (Jeg har ikke benyttet eksklusiv mva i løpet av Abbonent tiden his Phonero. )
Hei Bjørg! Det er leit at du sitter igjen med dette inntrykket og vi vil gjerne se på saken for deg om du sender oss en henvendelse. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine dyktige kollegaer ta kontakt med deg! Hilsen Cecilie i Phonero.
Skulle få en såkalt sømløs overføring av 2 mobilab. og 2 trådløse bredbånd. Har medført masse rot. Pt. usikker på om det er overført bredbånd til begge aktuelle adresser. Får bruddgebyr fra moderselskapet telia på et abbonnement som har art flere år, - søkt kontakt med Phonero kundeservice mm., men ingen svar så langt
Hei Gunnar! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk veldig god hjelp av kundestøtte når jeg hadde mistet pin og ikke fant pukkoden
Så fint å lese at du fikk god hjelp, Astrid! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super oppfølging og service, bra kompetanse hos repr for Phonero!
Så fint å lese, Arne ! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Beste dekning der jeg ferdes. I kjeller og garasje hjemme, på hytte ved sjøen og fjell.
Tusen takk for omtalen, Gunnar ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Phonero, har fungert utmerket. Både på telefon biten og mobilt nettverk. Helt supert.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Trygve! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har brukt Phonero i over 10 år som bedriftsabonnement. Bedriften har avsluttet abonnementet som mitt abonnement er knyttet til, og likevel forlanger de bruddgebyr ved oppsigelse på kr 3000,-. Vanvittig! Fraråder å gå inn på en avtale med Phonero. Prisene er også vesentlig høyere enn andre abonnementer.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på saken. Hilsen Mads i Phonero