Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telefonsalg av mobiltelefonavtale til enkeltpersonforetak. Selger opplyste ikke om at angrerett ikke gjelder bedrift, dette er virkelig useriøst. Jeg kan gå fra avtalen for en kostnad på 3750 inkl mva. Hvem vet vel avtalevilkårene under opprigning fra en telefonselger som babler i vei.Her ble jeg virkelig lurt av et useriøs aktør. Jeg skal ihvertfall sørge for videreformidling av dette.
Hei Dag ! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Mvh Mads Phonero
Jeg ba kundeservice om å inkludere noe som var glemt i kontrakten og ble umiddelbart støttet. Jeg er veldig fornøyd!
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Alex! 😊 Mvh Mads Phonero
Fått flere inkassoer pga at en plutselig slutter å få avtalegiroer. Får til tider 2 regninger på samme måned.
Hei, Kjetil og takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Meget god service med oppstått problem som de løste utmerket!
Vi setter stor pris på omtalen din, Eirik! Tusen takk 😊 Hilsen Mads, Phonero
Veldig fornøyd, god og rask hjelp fra kundeservice, og gode priser.
Tusen takk for hyggelig omtale, Kristian! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kort ventetid på support. God hjelp på problemet som vi trengte løsning på
Så fint å lese, Vidar ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads, Phonero
God dekning og god mobldata. Det er bra fordi øverforer mobil data til neste måned.
Tusen takk for hyggelig omtale, Eagan! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero