Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har et bedriftsabonoment min jobb betaler for, men da jeg skulle opprette et Privat for et familiemedlem, startet helv#%te. Godtroende som jeg er, stolte jeg på rådgiver i andre enden da jeg ringte inn til Phonero, og stolte på hva han informerte meg om. I slutten av mars tegnet jeg avtale hos dem, som skulle koste 299, pr mnd pluss etablering på 50,-. Selgeren skulle fjerne etableringen siden jeg alt hadde et forhold, men jeg skal ikke gråte over 50,-. Det som irriterer meg, er i starten av Mai får jeg en faktura på 984,- som de ikke kan forklare. Får beskjed om at det er helt vanlig å ta betalt for 3x mnd frem i tid, uavhengig av Dataforbruk (Noe selger aldri informerte om, og jeg spesifikt spurte hvordan trekkene fremover ville bli) . Når jeg igjen tar kontakt, får jeg kun beklagelser på beklagelser servert, uten noen geniunitet eller form for handling rundt dette. Føler meg direkte svindlet, lurt og nå spyttet på av behandlingen jeg har mottatt. Jeg vil ALDRI kunne anbefale Phonero til noen, og dette er etter gjentatte samtaler med kundebehandlere. Styr unna! Det gjør godt for sjel og lommebok
Fra dag 1 til avsluttet mobilabonnement så var det bare trøbbel med alt mulig, og de nektet å portere mobilnummeret når jeg sa opp abonnementet.
Etter at Phonero byttet nett fra Telenor til Telia, har jeg ikke lenger dekning på hytta.
Dårlig dekning! Mye tull med ip telefoni, overpris på data. Vi hadde Telenor på jobben tidligere, alltid fornøyd. Styr unna.
De påstår at tilbakemelding er gitt i saker som er registrert hos kundeservice. Selv om man som kunde sier at man ikke har fått tilbakemelding, så avfeier selskapet det. De kan således ikke gjøre rede for hvilken tilbakemelding som er gitt og hvordan den er gitt. Å hardnakket sette seg selv over kundene på denne måten oppleves ikke som særlig god kundeservice. Det bør selskapet også forstå da henvendelsen ikke har et økonomisk aspekt ved seg.
Har et abonnement på 10 GB, opplever at abonnementet samtidig har dårlig kvalitet. I mars gikk jeg 1 GB over, dvs brukte 11 GB. Ble tilleggsfakturert kr. 1.249 inkl. mva for den ene GB. Skal nå bryte abonnementet, dette tar de kr. 3.000,- eks. mva for. Du bør tenke deg veldig godt igjennom før du bestiller abonnement og er sikker på at du klarer å holde deg innenfor vurdert GB nivå.
Vi har halvert våre telefonkostnader (98 mobil++) og opplever veldig god kundeservice. Etter Phonero ble kjøpt opp av Telia mistet en lokasjon dekning, og Phonero har prøvd flere muligheter for å se om de kan hjelpe oss med dette. Da dette ikke løste seg ble vi fortalt at vi sto fritt til å tegne ny avtale med annen leverandør for disse numrene, uten bruddgebyr. Prisen er det ingen andre leverandører med Telenor dekning som har hatt kjangs til å matche.