Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og serviceinnstilte ansatte på brukerstøtte. Følger opp godt og har bra løsninger.
Så hyggelig tilbakemelding, Lars 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero kom til meg på besøk , de er blide, hyggelige og hjelpsomme. God service.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Meget god kundebehandling!! Vennlig, forståelsesfull, effektiv
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
To ganger har jeg trengt hjelp! Begge gangene har jeg truffet på hyggelige ansatte, som hjalp meg med en gang!👍🏻
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Hilsen Dina i Phonero.
Alltid høflige kjekke folk, god service. Kjempefornøyd med de. Anbefales,
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Jeg ringe for å få tilbake noen faktura fra Jan og Feb 2022, og operatøren var veldig vennlig og hjalp meg
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero forsøker seg med dobbelt gebyr når man velger å gå ut av avtalen i bindingsperioden. Hele kr 6 000,- + MVA mener de man skal ut med. Et gebyr spesifisert som «Debitering av tidligere kreditert utkjøp» (kr 3 000,-) + et Avbestillingsgebyr (kr 3 000,-) gjør avbrudd dobbelt så dyrt som hos andre leverandører. Skygg unna !
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.