Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saga Regnskap er fornøyd med tjenestene vi får fra Phonero.
Hei Hilde, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Hvis de utbetaler kreditten har jeg bare positivt og si om Phonero
Hei Geier, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi undersøke saken din. Mvh Mads Phonero
Jeg har forsøkt å nå fram på Chat, men det var ingen reaksjon i det forventede tidsrommet. Jeg benyttet telefonen i stedet og fikk raskt hjelp.
Hei Anne, Tidligere har vi hatt litt problemer med Chat, men dette skal være rettet nå. Så bra du fikk rask hjelp på telefon. Mvh Katrine, Phonero
God service og har god dekning og innfrir mine behov
Hei Frid, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Meget god kundeservice. Brukervennlig og god app. Har ikke telefonforbindelse på enkelte strekninger (har en mobil jobb). Var ute for en ulykke med bilen på riksvei 41, og fikk ikke samband. En person med Telenor abonnement stoppet, og hun hadde heldigvis forbindelse. Har fått opplyst at det skal komme en sender nær stedet, men så langt har det ikke skjedd noen bedring. Vi skal nå få mulighet til å rapportere til virksomheten når vi er på stedet vi inspiserer, men det fordrer at vi må kunne koble oss opp.
Hei Jan, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene dette område, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Generelt fornøyd med dekning og kundeservice og app
Hei Trond, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Hadde spørsmål vedr bruk at sentralbordfunksjonen. Fikk en meget god og fyldig innføring av denne noe som gjør at kunder som ringer inn til oss får en bedre opplevelse. Takk for hjelpen
Hei Trond, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero