PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi hadde problemer med at appen til enhet gav melding om at Plussmobil ikke støttet tjenesten esim, og etter en del eposter til Plussmobil og produsenten av mobil og smartklokke, ringte Plussmobil opp til oss, og problemet ble løst. Og vi fikk til slutt installert fungerende tvilling-esim i smartklokken våre. Plussmobil kan varmt abefales, og rimelige er de også!
Hei Arne! Mange takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fornøyd med kundeservice. Billigste abonnement. Kunne hatt åpent lenger enn 16:00. Tok nesten en mnd før jeg fikk nytt sim etter mye rot. Ellers fornøyd!
Hei Fredrik, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er ganske fornøyd! Det må ha skjedd en glipp med din SIM-kort bestilling, normalt går SIM-kort raskt ut - så her var det nok en feil - beklager det! Vi håper å kunne utvide åpningstidene våre snart, men vi er ofte tilgjengelig på e-post også etter kl 16 :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det startet bra før sommeren 2023, alt fungerte, god dekning og det hele. Men etter de byttet/oppgraderte sim kort høsten 2023 gikk alt nedover. Dekning for både nett og ringing suger. Får knapt ringetone når jeg ringer andre, samtalen er stykkevis og delt. Mobilnett er 70% av tiden LTE…?! Whater that means. Etter å ha gått fra telenor for å spare penger er dette en helt krise nedgradering. Huff kjøp billig, kjøp dyrt.
Hei Eva, Det høres ikke bra ut 😞 Det kan virke som telefonen din ikke spilte på lag med det nye SIM-kortet. Her har vi mulighet til å bytte deg tilbake til ditt forrige SIM-kort, så bare å ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette! P.S: LTE er det samme som 4G. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Greie priser, men svært rotete forfallsdatoer. Her varierer forfallsdato på telefonregningen fra måned til måned. Noen ganger har jeg forfall før jeg får lønning og noen ganger dager etterpå. Så her må man budsjettere med å ha pengene tilgjengelig en måned i forveien for sikkerhets skyld.
Hei Jørn! Takk for tilbakemeldingen, og hyggelig å høre at du stort sett er fornøyd :-) Det stemmer at forfallsdato har variert mellom 16-22 hver måned - litt avhengig av når fakturaen sendes ut. Vi fikk tilbakemeldinger på dette og har nylig gjort endringer som gjør at forfallsdatoen alltid vil faller på 20, 21 eller 22 hver måned. Så håper det blir litt mer forutsigbart for deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etablering av abonnement og bytte av sim i tlf gikk uten problemer. Fikk ikke tvilling sim til å virke i viltkamera, men med rask og god hjelp fra kundeservice, ble dette i orden også. Veldig positiv og fornøyd så langt 🙂
Hei Erling, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hadde problemer med tilkobling av router på hytta. Ble oppringt etter avtale av en kunnskapsrik og tålmodig ung mann som guidet meg fram til målet fabelaktig 😊
Hei Torbjørn, Godt å høre at du fikk god hjelp - takk for hyggelig tilbakemelding :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.
Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Aldri hatt så god kundestøtte for noe som helst. Jeg fikk ikke konfigurert min gamle, brukte smart-telefon. Men kundeservice hos PlussMobil ga meg raske og skikkelige tilbakemeldinger via e-post og viste både generell innsikt og spesifikk kompetanse på både telefonmodell og operativsystem. Jeg er imponert. Altfor mange tjenestetilbydere der ute vil gi kunden et skinn av service ved å gi rask respons, men det hjelper lite om de ikke er kompetente, eller om de ikke er engasjerte. Før har jeg brukt OneCall, Ice og Telia, som er rævva i forhold.
Hei Hans, Takk for omtalen, det var en fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter nye sim kort er det ikke bra mange ganger vi ikke har fåt ringt ut eller får tlf inn. Barna har blitt bekymret da de ikke får tak i oss. Mistet vakter på jobb da de kommer rett til mobilsvar selv om tlf er på.
Hei Ann, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som mobilen din ikke er helt samarbeidsvillig med det nye SIM-kortet - kanskje p.g.a innstillinger eller fordi telefonen har hengt seg opp. Ta kontakt på [email protected] så skal vi finne en løsning. En enkel løsning er eventuelt å aktivere ditt tidligere SIM-kort - det kan gjøres i løpet av kort tid! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hjelpen vi har fått har vært storartet. Tålmodige, vennlige og klar informasjon har gjort alt lett.
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ubrukelig for WI-FI dekning i Nordsjøen. De fakturerer SMS o.l med Flymodus aktivert, og WI-FI-tale funksjon slått på. WI-FI er IKKE gratis å bruke med dette abonnementet. Bare være klar over det, før du avtaler noe med dem. De "raner" deg om de kan,og de gjør det helt bevisst!
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte offshore plattformer så har Telenor for tiden en feil, som gjør at våre kunder ikke får brukt WiFi-tale. Dette jobber vi med å løse, og vi håper på en rask ordning! Når det gjelder å sende SMS til utlandet via WiFi-tale, så er dette det samme hos alle operatører i Norge. Det er ikke "gratis" å bruke WiFi-tale, men samme priser gjelder som på vanlig mobilnett. Derfor vil SMS til f. eks USA ha en kostnad, slik det normalt har når du ikke er på WiFi-tale. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Gode priser og god service som svarer raskt på henvendelser samt retter opp.
Retter ikke opp feil og mangler (det er bokstavelig talt svindel) men sluntrer unna ved konfrontasjon. Holdt tilbake vesentlig informasjon mot kunde som har betalt riktig sum hver eneste måned, kunde ble utsatt for trusler, surr med priser (når kunde har byttet til billigere abonnement). Ble behandlet dritdårlig og svindlet, derav 1 stjerne. Fikk skyhøy regning på mobildata jeg ikke har brukt. Anbefaler brukere å sjekke datamobilbruk med hva de trekker fra, ikke stol på appen dens. De lyver.
Hei! Det var veldig mye som ikke har gått veien høres det ut som! Vi kjenner oss ikke igjen i dine kommentarer i forhold til svindel, uriktige summer og databruk osv - og det er litt vanskelig å vite hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få tatt tak i dette med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var utrolig fornøyd med alt helt inntil vi fikk nye sim kort. Plutselig elendig dekning, problemer med å ringe ut, mobildata helt håpløst, og wifi tale plutselig ikke å finne lengre på Samsungen. Det er ganske godt gjort av et selskap å feile så miserabelt ifbm skifte av sim kort. Neste gang må dere være bedre forberedt, og ikke minst bli bedre på å informere kundene deres. Jeg sier takk for meg, og skifter selskap.
Hei Sissel, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som telefonen din ikke reagerte bra på SIM-bytte, og dette kan vi få løst. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Det er fullt mulig å aktivere ditt forrige SIM-kort også, hvis telefonen din ikke spiller på lag med det nye. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra og billig mobil abonnement og fantastisk god service og kundebehandling.
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hatt Plussmobil noen dager bare, men kunservice har vært utmerket så langt! Annbefales.
Hei Anders, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil