PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hjelpsom og svært tålmodig brukerstøtte for å sette opp nytt SIM-kort og få mobildata og MMS på plass.
Hei Svein - så bra å høre at vi kunne hjelpe deg. Noen ganger kan de innstillingene på telefonen være litt vrange, men vi har heldigvis vært borti de fleste telefoner og lært oss noen triks så vi kan hjelpe :-) Skulle det oppstå nye problemer så ikke nøl med å kontakte oss igjen. Hilsen Frank i PlussMobil
Ingen klager, sømløst nettverk av ypperste kvalitet, til en overkommelig pris.
Hei Andreas, takk for hyggelig tilbakelemelding: Glad for å se at du er fornøyd med oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Bare vært abbonent i en uke og fornøyd så langt. Det fungerer som avtalt hittil.
Hei Torleif. Velkommen som kunde hos oss i PlussMobil, og godt å se du er fornøyd. Hvis det skulle være noe så ikke nøl med å kontakte oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Gjengen på kundeservice vet hva de snakker om - er dyktige og tilbudene er konkurransedyktige.
Hei Ptr, takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservice og de dyktige medarbeiderne vi har der - de brenner virkelig for å hjelpe kundene våre! Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og klar forklaring på løsningen av problemet. Hyggelig samtale.
Hei Eivind, takk for hyggelig tilbakemelding. Bra vi fikk ordnet opp i problemet ditt raskt og på en hyggelig måte. Ikke nøl med å kontakte oss igjen dersom det skulle være noe annet. HIlsen Frank i PlussMobil
Rask, hyggelig og svært informativ kundeservice! Strålende fornøyd.
Hei Per-Christian. Så bra å se du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Sånne tilbakemeldinger gjør at vi gleder oss til å gå på jobb hver dag! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget god support-tjeneste med presist og raskt svar.
Hei Jan. Takk for super tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservice og at vi fikk løst problemet ditt raskt! Bare å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Hilsen Frank i PlussMobil
Hyggelig med hjelp av (anonymisert navn) 👍👍. Ble antagelig forsøkt svindlet og da var det helt supert med en prat om dette med han.Ble beroliget og det var veldig bra.Ganske lett å bli lurt da jeg fikk meld om å laste ned week for å fjerne virus. Et abonnement på week/safedok kostet 129 pr uke. Fjernet appen.
Hei Anne, Takk for at du deler din opplevelse! Så godt å høre at du fikk hjelp etter svindelforsøket og at alt gikk fint. Det er dessverre lett å bli lurt, så det er viktig å være ekstra forsiktig med hva man trykker på. Hvis du opplever noe lignende igjen, er det bare å ta kontakt! Hilsen Jonna i PlussMobil
Bra opplegg. Kun opplevd problem 2 ganger iløpet av et par år som kunde. Skulle ønske Kundeservice Chat åpnet kl 08
Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for for å høre at du er fornøyd som kunde. Vi setter pris på ditt innspill om lengre åpningstider på chat, og vil se på mulighetene for dette! Hilsen Jonna i PlussMobil
Rask og riktig hjelp. Fantastisk å få snakke med en kyndig person til avveksling fra alle chatbooter som råder i vår digitale verden 😃
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Janne! Så fint å høre at du opplevde hjelpen vår som rask og kyndig. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss! Hilsen Jonna i PlussMobil
Helt supert til mitt formål "Ring hytta varm" Med en lav månedlig pris.
Hei Jens. Tusen takk for den hyggelige omtalen! Det er flott å høre at våre priser og produkt fungerer supert for ditt behov med "Ring hytta varm". :) Hilsen Jonna i PlussMobil.
God informasjon og oppfølging. Rask tilbakemelding
Hei Bengt, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Fikk bra hjelp til å løse problemet jeg kontaktet dere om.
Hei Hans, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert vi fikk løst problemet! Hilsen Frank i PlussMobil
Det er rimelige abonnementer men det å bytte mellom abonnementene for kun en måned er ikke helt strømlinjeformet.
Hei Tom, takk for tilbakemelding. I appen og på minside kan du endre mellom abonnementene våre, men det er dessverre bare mulig å endre en gang per måned. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du trenger litt hjelp med å bytte abonnement, så ordner vi det for deg. Hilsen Frank i PlussMobil
Fornuftig pris / abonnementsløsninger, og god oppfølging fra kundeservice hvis det skulle være noe
Hei Sigbjørn, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Anbefaler PlussMobil på det varmeste. Rask, effektiv og vennlig kundeservice, der jeg fikk løst en problemløsning på kort tid.
Hei Christin, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil