PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lokketilbud for å skaffe nye kunder, for så å trekke tillegsgodene tilbake etter en stund, er ikke innafor. Elles godt fornøyd
Hei Dagfinn, godt å høre du er fornøyd. Regner med at er tilgangen til alt Plussinnholdet på Dagbladet, KK, Se og Hør og Elbil24 du tenker på ang tilleggsgoder? Der har vi en avtale om at alle PlussMobil-kunder får 4 måneder gratis tilgang, og så er det mulig å få et ekstra godt tilbud på de tjenestene etterpå om man skulle ønske det. Ta kontakt med oss på kundeservice så har vi et godt tilbud på lur til deg;-) Hilsen Frank i PlussMobil
Dårlig nett utenlands. Ellers ingenting og klage på.
Hei Vibeke, takk for tilbakemelding. Heldigvis er det norske mobilnettet helt i verdenstoppen, så når man reiuser utenlands vil man ofte kunne oppleve at nettverkene ikke har samme kvalitet som hjemme i Norge, dessverre. Vi jobber kontinuerlig med hvilke nett vi samarbeider med i utlandet. Hilsen Frank i PlussMobil
Rask hjelp med overføring av nummer og god kundeservice!
Hei Bjørn, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Fekk hurtig hjelp med innstilling av mobil. Det var ein Doro 80 80 så det var mykje som måtte gjøres i innstillingene på mobil
Hei Frank, så bra du fikk god hjelp med innstillinger. Noen mobiler krever litt manuelle prosesser for å fungere optimalt, så da er kundeservice klar til å hjelpe :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Underground - selv kontraktsinngåelsen på nettstedet fungerer ikke - anbefales ikke
Hei Lars - dette hørtes litt rart ut. Bestillingssidene våre har ikke hatt noe nedetid i sommer som vi er kjent med, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Hilsen Frank i PlussMobil
Bare rot. Har 5- sifret nr så det koster å svare de. Ligg unna, bare rot. Vi har byttet til annen leverandør.
Hei John, det var leit å høre at du har byttet til en annen leverandør. Vi har et helt vanlig nummer til kundeservice som det ikke koster noe å ringe til. Vi har vel og merke et 5-sifret nummer som brukes til å bestille ekstra datapakker og lignende, men på det nummeret er prisen satt til 0 kr, så det koster heller ikke noe å bruke. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om det er noe annet vi kan hjelpe deg med, og så er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil
Vanskelig å administrere abonnement på vegne av barna.
Hei Denis, og takk for tilbakemeldingen. Datamengde til barna kan man fordele fra appen dersom man er registrert som "mobilsjef" i familien. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi hjelpe med å vise hvordan administrasjon gjøres på enklest mulig måte. Hilsen Frank i PlussMobil
Det var så og si umulig å få mobildata til å fungere på egenhånd etter å ha byttet sim-kort og gått over til Plussmobil. Etter å ha kontaktet kundeservice tok det en uke før de ordnet det slik at jeg kunne motta mms'er. De har kun 4G tilgjengelig. Dataen er treg og dekningen dårlig. Det ble bytte til annen operatør før en måned var gått.
Hei Carina - dette hørtes ikke bra ut. Vanligvis så løses problemer opp i umiddelbart, så litt vanskelig å kunne si hva som kan ha vært problemet her, dessverre. Når det gjelder dekning så har vi akkurat samme dekning som Telenor og Talkmore, så dersom det er utbygget 5G-nett fra Telenor der du oppholder deg så har du tilgang til det også dersom du er kunde i PlussMobil. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss i PlussMobil en gang i fremtiden dersom det skulle være aktuelt. Hilsen Frank i PlussMobil
MobilPluss var pågående og ga seg ikke før problemet var løst.
Hei Sigmund, takk for god tilbakemelding, og supert at problemet ditt ble løst. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil
Konkret, serviceinnstilt og løsningsfokusert kommunikasjon.
Hei Lars, takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Frank i PlussMobil
Billigste jeg har funnet for mitt databehov. Ingen andre mobilabonnement tilbydere har klar å matche denne prisen. Dvs. 8 gb for 199
Hei Joakim, godt å høre du er fornøyd. Ønsker deg en god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil
Takker for god hjelp med og rette opp mitt abonnement . Jeg hadde fått eSIM inn på min telefon ved en feil fra forrige nettopperatør. Hyggelig og god hjelp med en gang .Fin service !!!!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh PlussMobil
Dårlig nett, ok pris, mms koster penger, noen tjenester er merkelig priset
Hei Helene. Å sende/motta MMS i Norge og EU er inkludert i alle abonnementene våre med kun 1 unntak; vårt 0GB abonnement til 35 kr/mnd. Kan det være at du har vært på reise utenfor EU? Der er det dessverre andre regler som gjelder for de aller fleste mobiloperatører, og både samtaler/data/SMS/MMS har en ekstra kostnad. Ta gjerne kontakt med kundeservice hos oss så kan vi sjekke litt nærmere hva som er årsaken hvis du har blitt belastet for MMS på mobilregningen din. Hilsen Frank, PlussMobil
Ingen dekning etter ca 1 mnd medlemskap, ingen kundeservice etter kl16!!!! Falske markedsføring hele veien, som de sagt «billig mat blir vund i mage»
Hei Eros, dette hørtes ikke bra ut og dersom det ikke er noe dekning hos deg enda så må vi jo selvsagt få ordnet det så raskt som mulig. Men da trenger vi å komme i kontakt med deg, så klart. Kan du være snill å kontakte kundeservicen vår? Det stemmer at kundeservice ikke er åpen etter kl 16, men vi har vanligvis kort svartid på både telefon, chat og epost, så om vi får en epost etter stengetid så svarer vi normalt på den på morningen etter. Send oss en epost om du ikke kan ringe oss, adressen er [email protected], så skal vi behandle den så raskt vi kan. Hilsen Frank, PlussMobil
Plussmobil har elendig dekning selv langs trafikkerte veier i Indre Østfold, som i området rundt Mørk Golfbane. Selskapet er rådyrt utenfor EU/EØS og du får ingen info om priser på databruk når du lander. Kundeservice er frekk og anklagende. Når du klager får du ikke ny faktura, men kan trekke fra så og så mye på faktura. Selskapet er eid av Aller Media, som eier Se og Hør. Det er faktisk like useriøst. Ligg unna PlussMobil.
Hei Espen. Dette hørtes ikke så bra ut. Du kommenterer på flere punkter her, så jeg skal svare punktvis: Dekning først: Vi leier nett av Telenor, og jeg har sjekket dekningskartet i indre østfold og området rundt Mørk Golfbane. Der er det full dekning på både 4G og 5G. Hvis du opplever å ikke ha dekning der så ta gjerne kontakt med meg så kan vi feilsøke og eventuelt feilmelde det videre. Det hender jo av og til at en basestasjon eller et område faller ut, feks ved oppgraderinger av nettet eller andre årsaker. Så priser utenfor EU/EØS: Når man lander i et annet land så sender systemet vårt automatisk ut en SMS som inneholder priser for bruk der. Dessverre er det andre priser som gjelder der, og bruk utenfor EU er dessverre veldug mye dyrere enn hva vi er vant med i Norge. Dette er ikke unikt for PlussMobil, men gjelder for de fleste mobiloperatører. Så faktura: Uten å kjenne saken konkret er det vanskelig å kommentere den direkte, men normalt sett blir eventuelle krediteringer eller justeringer gjort på neste faktura. Et alternativ er at man blir enig med kunde/kundebehandler om hvilket beløp som skal betales, så ordner man det med en gang. For oss fungerer begge deler like bra. Siste punkt er eierskap: Det stemmer at vi eies av Aller Media. Det er et stort mediekonsern som har eksistert i 150 år i hele norden. og som står bak mange kjente merkevarer som KK, Vi over 60, Dinside, Elbil24, Allers, Dagbladet og Se og Hør. Som kunde i PlussMobil får man tilgang til å lese Pluss-artikler og magasiner gratis, og selv om man kanskje ikke liker alt som gis ut så er det som regel noe for enhver smak. Ta gjerne kontakt med meg hvis du trenger hjelp til innlogg på noen av de tjenestene. Hilsen Frank, PlussMobil
Ett av de første selskapene med E- sim som er bra. Som kunde er det vel ikke forskjell på selskap når en aldri tar kontakt med kundeservise. Eneste og bemerke er at ekstra på tlf regning burde kommet bedre frem.
Hei Thor og takk for tilbakemelding. Et tips til fakturakommentaren din: Bla til side 2 - der ser du alle postene på fakturaen spesifisert :-) Hilsen Frank i PlussMobil