Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært svært fornøyd med Release, og pitchet abbonementene deres til flere jeg kjenner, men etter jeg fikk vite at Release går over til Ice, mister de nok dessverre meg. Var svært fornøyd da de hadde Telenor dekning, men når de nå bytter nett, til en operatør som har hakkete dekning på en god dag der jeg bor, så er det dessverre ikke holdbart for min del.
Hei, Tidligere F.K. Så flott å se at du har vært fornøyd med oss. Og dette tar vi uten tvil med oss videre. Vi tror at mange blir fornøyd med overgangen, men dessverre kan ikke alle bli fornøyde. Derimot kan vi glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Dekningen blir også bare bedre og bedre på de stedene det mangler. Og per idag dekker ice sitt nett 94% av Norges befolkning. Og der de ikke har dekning får du Telia dekning. Vennlig hilsen alle oss i Release
nå legges de ned og jeg må bytte abo IGJEN. Hvorfor må jeg over på ICE av alle muligheter???
Hei, Veronica! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med valget som er tatt med overføring av kundene til ice. Vi tror at mange blir fornøyd med overgangen, men dessverre kan ikke alle bli fornøyde. Derimot kan vi glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Vennlig hilsen alle oss i Release
Har Release på hytta. (telenor). Super dekning. Ser på dekningskartet til ICE.... HUFF!! Ligger godt innpå det lilla (dårligst dekning). Dette tror jeg IKKE blir bra! Men men, får vel prøve det ut i sommer da? Gleder meg IKKE til det.
Hei, Guri Vi tror at mange blir fornøyd med overgangen, men dessverre kan ikke alle bli fornøyde. Derimot kan vi glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Dekningen blir også bare bedre og bedre på de stedene det mangler. Men per idag dekker ice sitt nett 94% av Norges befolkning. Og der de ikke har dekning får du Telia dekning. Vennlig hilsen alle oss i Release
Er fornøyd både med tlf. og mobilt bredbånd. Og med prisen. Nå går vi for Release hele familien, siden jeg har anbefalt så sterkt. Alle er fornøyd! Funker fint både hjemme og på hytta.
Hei, Guri! Tusen takk for flott tilbakemelding.! Dette er uten tvil tilbakemeldinger vi tar med oss videre. Vennlig hilsen alle oss i Release.
Ingenting bra med dette selskapet. Dekningen er ikke i nærheten av Telenor sin, her er det mye som strupes på linjen på vei fra Telenor til Release. Videre får jeg stadig meldinger om at mobildata er tomt, når jeg aldri fikk samme meldingen hos telenor på et 6 gb abbonoment, mot det 15 gb abbonomentet jeg har hos Release. Bytter på flekken!
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når det gjelder dekningen så skal dekningen være akkurat den samme som Telenor sin, ettersom Telenor er pliktig etter Ekomloven å gi samme dekning til alle kunder. Og vi hører gjerne fra deg slik at vi kan sjekke opp i dette. Når det gjelder databruk så er det ikke mulig å bruke mer data hos en operatør enn en annen. Derimot har nordmenns databruk endret seg kraftig de siste 2 årene, og streaming tar mer og mer data etterhvert som tjenestene utvikler seg. Slik at vi anbefaler å ha rett datapakke til ditt forbruk. Vennlig hilsen alle oss i Release
Dere er super raske å svare på kundeservice. Kjempehyggelige og løser alt veldig raskt. I tillegg er dekningen meget god.
Hei, Kent! Og tusen takk for flott tilbakemelding! Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god påske! Hilsen alle oss i Release
Når jeg kom over til Release, reagerte ikke lenken jeg måtte trykke på for å komme videre. Jeg ringte å opplyste dette, men fikk til svar at dette har ingenting med dem å gjøre. Det er telefonen. Men det er første gang det har skjedd, så dette skjønner jeg ikke. Han viste ingen service, bare at det hadde ikke med dem å gjøre. Dermed byttet jeg leverandør igjen, og fikk tilbake den funksjonen. Så, takk for meg.
Hei, Tove S.J Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når det gjelder lenker man må trykke på, så sender ikke vi ut noen lenker fra oss for at man skal bli kunde. Så her er det nok noe som vi ikke forstår helt. Send gjerne en epost til [email protected], så ser vi på dette. Hilsen alle oss i Release