SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ser av omtalene her at flere er blitt lurt inn til å tegne 36 mnd abonnement, det ble jeg og. Spurte spesifikt om oppsigelsestid, og det var 3 mnd sa selger, han sa ikke at du måtte kjøpe deg ut av abonnementet. Jeg leste ikke over avtalen, da han hadde sagt at det kun var 3 mnd oppsigelsestid. Jeg prøvde å komme meg ut med angrefrist, men det gikk ikke siden det var bedriftsabonnement. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne benytte reklamasjonsrett, så jeg prøvde det. Fikk da beskjed om at siden jeg hadde takket ja på sms så var jeg låst til avtalen på 36 mnd. De har grei dekning og fungerer greit, men liker dårlig å bli lurt inn på en avtale med feil vilkår. Jeg driver et lite enkeltmannsforetak og ser meg ikke råd til å kjøpe meg ut til 4500,- styr unna om du ikke ønsker en avtale med høyt bruddgebyr. Fikk beskjed av selger fra forrige leverandør at de hadde gjort dette mot mange kunder, og det ser man og av kommentarene her.
Hei Lena, Takk for din omtale. Oppsigelsestiden er lik uavhengig av om man har avtaletid eller ikke, men selger kunne ha minnet om utkjøpet i tillegg. Avtaletiden og prisgaranti spesifiseres muntlig med selger i oppsummeringen, i tillegg til at den står på SMS som må besvares. Det er leit å høre du likevel føler slik om avtalen, så send oss gjerne en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Noe mer uprofesjonell kundebehandling/service fra et selskap skal du lete lenge etter. Mottok i dag min første faktura på mine 2 bedriftsabonnement fra de. Ikke noe stemt i henhold til inngått avtale. Hold dere unna SMB - Mobil.
Hei Olav, Takk for din omtale. Faktura skal så klart stemme med inngått avtale. Husk at første faktura er fra dagen du startet hos oss, så den vil alltid være høyere. Du kan se betalingsoversikt fra side 2 på fakturaen. Du kan også ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg finne ut av det. Mvh Ida SMB Mobil
Følger opp,lett å få kontakt med. Forståelige regninger
Hei Eystein, Takk for en fin tilbakemelding 😊 Flott å høre du er godt fornøyd hos oss! Mvh Ida SMB Mobil
God kundeoppfølging. Ingen som foreløpig har kunnet levere samme pris!
Hei Filip, Takk for den fine tilbakemeldingen 😄 Vi vil alltid gjøre det vi kan for å være prisleder for mindre bedrifter! Mvh Ida SMB Mobil
Gode priser og hyggelige ansatte! Vært her en kort tid, men fornøyd så langt.
Hei Patrick, Takk for den flotte omtalen 😀 Velkommen som kunde og vi gledes over å ha deg med videre! Mvh Ida SMB Mobil
Aldri noe tull. Veldig hjelpsomme og hyggelige om man trenger hjelp.
Hei Sidsel, Tusen takk for hyggelige ord fra deg 😊 det setter vi veldig stor pris på! Mvh Ida SMB Mobil
veldig bra, billig og ingen problemer. God kundeservice
Hei Marco, Takk for den fine tilbakemeldingen 😀 Så flott å høre du er så godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Har hatt en flott opplevelse med det nye abonnementet. Kan anbefales
Hei Åge, Takk for en fin tilbakemelding 😀 Velkommen som kunde og vi gleder oss over å ha deg med videre! Mvh Ida SMB Mobil
Grei pris, god dekning og god kundebehandling. Tommel opp👍
Hei Kristian, Takk for den hyggelige omtalen! Så flott å høre du er fornøyd med oss 😀Det setter vi veldig stor pris på! Mvh Ida SMB Mobil
Er fornøyd med service, oppfølging og pris😀 Får god hjelp og raske svar hvis jeg lurer på noe.
Hei John, Takk for den hyggelige omtalen 😊 Hos oss skal kunder få rask og effektiv hjelp når man trenger det! Mvh Ida SMB Mobil
Mye oppringinger som er slitsomt, ellers et helt kurant abonnement
Hei Torni, Takk for din omtale. Om ønskelig, kan vi hjelpe deg å se hvordan type oppringinger det er 🙂 Send oss en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Svindel og lureri. Ble oppringt av en "hyggelig" kar som heter (Anonymisert navn), som virket ærlig og oppriktig. Måtte svare "OK" på sms ganske raskt ifølge selger, så jeg fikk ikke lest vilkårene jeg nettopp hadde bindet meg til. Mange høye tlf regninger og når man sier opp abonnementet får man en sluttregning der det visstnok i vilkårene stod at det er 3 mnd oppsigelsestid. Spiller ingen rolle om selger ikke opplyste om dette på tlf, fordi det er jo vårt ansvar som kunde å lese igjennom vilkårene(under stress og press såklart).
Hei Therese, Takk for din henvendelse. De fleste bedrift operatører har en form for oppsigelsestid, som varierer i lengde. For å unngå dobbeltfakturering, kan våre kunder bytte operatør i slutten av oppsigelsestiden 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Selger innledet samtalen med en slags kjekkas-taktikk at han hadde ringt meg for 5 mnd siden. Hadde aldri hørt om dette selskapet, så LOL! Og dessuten logger jeg alle salgstelefoner. Da jeg sa jeg ikke var intr, og ba han registrere min reservasjon mot flere tlf, fortalte han meg at det var umulig for næringsdrivende. Da orienterte jeg han om at jeg som næringsdrivende har lovfestet rett til å reservere meg direkte hos dem (Markedsf.loven 12 andre avsnitt). Det hjalp ikke, argumenterte bare mer! En halvtime senere ringte det en annen selger, for akkurat samme kverulerende regla! Som om de liker å plage folk! Hvorfor tror disse selskapene at de har flere rettigheter enn andre næringsdrivende? Frekke selgere uten respekt for andre næringsdrivende! Jeg har «klagd» til kundeservice, som stort sett svarte på ting jeg ikke skrev/klagde på. Så hvis dere vil svare noe her, bør det være at dere nå har lært om og vil innrette dere etter norsk liv!
Hei Gjertrud, Dette var kjedelig å høre. Send oss en melding på [email protected] så ser vi på det. Mvh Ida SMB Mobil
Knallbra pris som ingen klarer å matche! Topp kundeservice og tipp topp dekning, både hjemme og i utland! Anbefales på det varmeste!
Hei Petter, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det setter vi enormt stor pris på 🤩 Mvh Ida SMB Mobil
Ok priser. Egen app, enkelt å holde oversikt, bestille ekstra data og endre abonnement. Hvis jeg skal trekke ned på noe er det oversikt over databruk, den oppdaterer en gang i døgnet.
Hei Karoline, Takk for din omtale 🙂 Siden abonnementet har full Telenor dekning, er det derfra oppdateringen kommer. Vi skal ta videre det med oppdateringen om databruken! Mvh Ida SMB Mobil
Bra med god dekning i Telenors linjer . Bra oppfølging
Hei Bernt. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Ja vi gir alle våre kunder full Telenor dekning, i tillegg til at man får den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett uten å måtte betale ekstra! 😀 Mvh Ida SMB Mobil