SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har bare vært kunde kort tud, men det har vært veldig greit så langt
Hei Laila, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at det fungerer greit så langt, og skulle det være noe må du bare ta kontakt med oss, så vil vi hjelpe deg! Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg har byttet til SMB og mine ansatter er veldig fornøyde med abonometen 😊
Hei Mubashrah, Tusen takk for din positive omtale! :) Jeg er veldig glad for at både du og dine ansatte er fornøyd med abonnementet! Mvh Birgitte SMB Mobil
Fungerer greit og bra. Har stort sett god dekning på de fleste plasser også i Europa
Hei Håkon, Takk for din postive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at det fungerer bra og at du også opplever god dekning i Europa. Mvh Birgitte SMB Mobil
Kjempefornøyd. God velkomstsamtale og oppfølging underveis. Telefonen fungerer aldeles utmerket. God og rimelig pris på abonnementet.
Hei Ole, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Birgitte SMB Mobil
Lite igjen for pengene, har ikke efaktura, lang bindingstid, som er umulig å komme ut av!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha blitt kunde hos oss. Vår målsetning er å være prisleder for mindre bedrifter, med full telenordekning. Når det gjelder e-faktura, så tilbyr vi ikke dette da det er bedriftsabonnement. Send meg gjerne en e-post på [email protected], med beskrivelse av det du er misfornøyd med, så skal vi se hva vi kan gjøre for deg! Mvh Birgitte SMB Mobil
Responderer ikke på mail til kundeservice, har ingen vakttelefon, holder ikke avtale ihht utsendelse av sim kort
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har opplevd manglende respons fra vår kundeservice og at vi ikke har oppfylt vårt løfte om utsendelse av SIM-kort som avtalt. Dette er absolutt ikke standarden vi streber etter, og jeg forstår hvor frustrerende dette må være for deg. Vi har normalt kort svar tid på vår kundeservice. Kan du ta kontakt med oss på telefon eller e-post: [email protected] dersom din sak fremdeles ikke er løst. Mvh Birgitte SMB Mobil
Dere bedrar kundene fra starten av. Deres operatør sa at dere dekker hele boten fra forrige operatør, at jeg sender dere fakturaen fra dem og alt vil bli betalt. Jeg sendte den, og svaret jeg fikk var at jeg må betale alt selv, og at det ikke var noen skriftlig bekreftelse. Total svindel.Jeg vil skr
Hei Maryna, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en dårlig start på kundeforholdet her. Dersom det er avtalt at vi skal dekke bruddgebyr fra tidligere operatør vil dette krediteres over fremtidige fakturaer. Det forutsetter at dokumentasjon på betalt bruddgebyr (maksimalt 3000,- pr abonnement) fra avgivende operatør oversendes oss. Dersom din sak ikke er løst ber jeg deg ta kontakt med meg på [email protected]. Mvh Birgitte SMB Mobil