⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
SMB Mobil
3.8
973 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
973 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
68%
Bra
68% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 965 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
473
199
21
13
259
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 965 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppdigelse. Alt for lang og dyr

Omtale av  Wcp

Alt for lang oppsigelsestid. Ble ikke fortalt ved bestilling. Alt for dyrt avbestillings gebyr

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 10:15

Hei Wcp. Takk for din henvendelse. Oppsigelsestid og informasjon ved oppsigelse eller bytte ligger på våre hjemmesider, eller man kan kontakte oss ved spørsmål. Det er synd å høre du er misfornøyd, da både avbestillingsgebyr og oppsigelsestiden er standard for bedrift markedet. Mvh Ida, SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strålende

Omtale av  Jens

Billig og veldig god dekning, god dekning i utlandet også.

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 10:03

Hei Jens. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😄 Så flott å høre du er godt fornøyd med oss! Mvh Ida, SMB Mobil

Svindelforsøk og dårlig kundebehandling

Omtale av  Misfornøyd

Ekstremt useriøst firma! Selger per telefon som ikke oppgir at det er bindingstid og som konsekvent sammenligner mitt nåværende abonnement med det han tilbyr. Jeg har hatt eget firma i 20 år og ALDRI hatt bedriftsabonnement. Henvendelser skriftlig og muntlig blir møtt med total ignorans og at det vil sendes et bruddgebyr på 3000kr. Null forståelse eller ønske om å prøve å hjelpe meg som kunde. Image som mobilleverandør er tydeligvis ikke viktig. Ser frem til å ta denne saken til Forliksrådet. 99% av alle anmeldelser av selskaper er negative

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 09:53

Hei og takk for din henvendelse. Det er veldig leit å høre du føler dette. Vi er en operatør i stor vekst og har mange fornøyde bedrift kunder, så vi ønsker å se hva som har skjedd her og finne en løsning sammen med deg. Ting som avtaletid og pris eks mva skal oppsummeres både skriftlig og muntlig å vi ser veldig strengt på om dette ikke har blitt fulgt her i din sak. Send meg en melding på [email protected] med informasjon om saken og org.nummeret ditt, så ser vi på det! Mvh Ida, SMB Mobil

Manglende informasjon

Omtale av  Misfornøyd

Utelot muntlig informasjon om bruddgebyr, momstillegg og 36 måneders bindingstid i telefonsamtalen. Dette stod kun i vilkårene som ble signert. Ville ikke ta skyld før jeg ønsket å gå til forliksrådet. Fungerer sikkert greit for bedrifter der du får all informasjon du trenger, men dette opplevdes ikke særlig profesjonelt når de henvender seg til privatpersoner som har et enkeltpersonsforetak.

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 09:37

Hei og takk for din henvendelse. Dette er veldig leit å høre. Denne informasjonen skal være med både muntlig og skriftlig, da våre kunder skal føle seg sikre på avtalen som blir inngått. Send meg en melding på [email protected] med forklaring av saken og org.nummeret ditt. Så ser vi på det! Mvh Ida, SMB Mobil

SMB = Svindel, Manipulering og Bedrag

Omtale av  Espen L

Fattet heldigvis mistanke til den useriøse og sleipe selgeren fra SMB. Utgir seg for å være fra Telenor, og sier de har lavere priser og samme betingelser som Ice. Dette er selvsagt løgn, så anbefaler alle å holde seg langt unna denne totalt useriøse bedriften. For dere som er lurt og manipulert inn i en avtale så anbefaler jeg å ta direkte kontakt med både daglig leder og samtlige styremedlemmer for å be om gebyrfri utmelding. Navn på daglig leder og styremedlem finnes på proff.no

Svar fra SMB Mobil
13.11.2024 13:36

Hei Espen, Vi beklager at din opplevelse med oss ikke har vært tilfredsstillende. Vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av å representere andre operatører, og vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Hvis du fortsatt har spørsmål om avtalen, er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg videre. Mvh, Alise SMB MOBIL

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ekstremt manipulerende

Omtale av  Fjm

Ekstremt manipulerende. Hold dere for all del langt unna! Det er så mye som kan sies om måten selgerne opererer på at halve er nok. Personlig sier jeg konsekvent nei til selgere på telefon, likevel gikk jeg fem på. Klarte heldigvis å få annullert avtalen ved å sende en reklamasjon pr. e-post. Verste selskapet jeg har borti noen gang. Punktum!

Svar fra SMB Mobil
13.11.2024 13:31

Hei, Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vårt mål er alltid å gi tydelig og korrekt informasjon slik at våre kunder kan ta velinformerte valg. Vi er glade for å høre at saken din ble løst med annullering av avtalen etter reklamasjonen. Mvh, Alise SMB MOBIL

Ikke imøtekommende kundeservice

Omtale av  Carina

Fikk tlf fra en telefonselger i går da jeg kjørte bil hjem. Fikk tilbud om abonnement og tenkte at dette hørtes bra ut. Takket da ja men da jeg kom inn i huset 5 minutter etterpå! Fikk lest avtalen angrer jeg meg, ringte tilbake til kundeservice med en gang og ga beskjed om at jeg ønsket ikke dette alikevel. Det skulle lages en sak på dette og jeg fikk tlf i dag om jeg ikke har noen angrerett og at jeg må betale 4000,- i gebyr fordi jeg nå hever kjøpet før 36 mnd har gått!!!! Helt utrulig at det ikke lar seg gjøre og at jeg nå må betale for noe jeg ikke vil ha. Veldig misfornøyd da han sa det ikke var bindingstid men en avtaletid!

Svar fra SMB Mobil
13.11.2024 13:26

Hei Carina, Jeg beklager hvis informasjonen rundt avtaletid ikke ble tilstrekkelig tydelig ved avtaleinngåelsen. Selger skal opplyse om avtaletid, og dette skal også være spesifisert i SMS-en og ordrebekreftelsen som blir sendt per epost. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh, Alise SMB MOBIL

SMB Mobil har 965 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR