Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeserice. Ikke lang ventetid på å få snakket med en veileder. Fikk svar på alt jeg lurte på og fikk beholde mine fordeler.
Hei Sara! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima 💛
Hyggelig betjening og gode priser🤗👌Jeg anbefaler at folk flest har god nytte av talkmore🤗👌
Hei Marianne! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og priser. Det betyr mye for oss at du anbefaler Talkmore til andre. 🤗👌 Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service i fremtiden. Mvh. Halima 💛
Eminente og kompetente folk i kundeservice. Hjelpsomme til 1000 i stil. Hyggelige og det er noe jeg liker. Selv om jeg måtte vente litt så var det ikke noe stress
Hei Inger! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima 💛
Flyttet fra Telenor etter 40 år som kunde pga. Flyttet meg til abo. Som var dårligere en det jeg hadde.Talmore har jeg meget stor tro på etter bare 1mnd. Som Kunde.Kundeservice i særklasse 😀
Hei Kjell! Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du har hatt en god opplevelse med Talkmore så langt, og at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi setter stor pris på tilliten din og ser frem til å fortsette å levere en tjeneste i særklasse. Hvis du har noen spørsmål eller trenger hjelp, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Mvh. Halima 💛
Kontakt på telefon i forhold til e mail om nytt abonnement. Vennlig og service innstilt operatør. Ordnet opp og nesten ingen venting på telefon. Meget fin opplevelse.
Hei Hedda! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Fikk løst problemet på en rask, hyggelig og effektiv måte. Superfornøyd.
Hei Olafr! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være.Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Pga noen feilmeldinger hadde jeg litt panikk og ringte kundeservice. Der fikk jeg raskt hjelp og ble veldig beroliget av en hyggelig mann. Kundeservice hos dere er bland de beste jeg har opplevd. 5 tommel opp.
Hei Mayliss! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at vår rådgiver kunne hjelpe deg raskt og effektivt. Vi jobber hardt for å gi våre kunder den beste servicen mulig, og det betyr mye for oss å få slik positiv respons. Mvh. Halima 💛
Føler og vet vel at Talkmore tar meg seriøs. Kundebehandler tar meg på alvor og vil at jeg dkal ha det beste Abonnement. Har vært Talkmore medlem i 20-25 år og kommer nok til å være det framover
Hei Krister! Tusen takk for din lojale støtte og fantastiske tilbakemelding! Vi er beæret over at du har vært en del av Talkmore i 20-25 år, og det betyr mye for oss å vite at du føler deg tatt seriøst og godt ivaretatt av våre kundebehandlere. Vi jobber alltid for å sikre at våre kunder får det beste abonnementet som passer deres behov, og din tillit motiverer oss til å fortsette å yte vårt aller beste. Vi ser frem til å ha deg med oss i mange år fremover, og hvis du noen gang trenger hjelp eller har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Mvh. Halima 💛
Trengte hjelp ifm. nytt abonnement med overføring av nummer fra bedriftsabonnement. Hyggelig saksbehandler og fikk svar på alt jeg lurte på.
Hei Arne! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Har vært talkmore kunde i flere år,og kan trygt anbefale det.Altid motatt av hyggelige kundebehandlere,og veldig bra abbonement.
Hei Turid! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima 💛
Hjelpsomme og vennlige medarbeidere som gjør sitt beste for å svare på spørsmål og løse problemer
Hei Ragnhild! Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at våre medarbeidere har vært hjelpsomme og vennlige, og at de har gjort sitt beste for å svare på dine spørsmål og løse problemer. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det motiverer oss til å fortsette å yte vårt beste for kundene våre. Hvis du skulle ha flere spørsmål eller behov for assistanse i fremtiden, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Mvh. Halima 💛
God service, med hurtig og gode løsninger. Ble godt mottat av hyggelig service medarbeider.
Hei Bjørn! Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du fikk god service, raske og gode løsninger, og at du ble godt mottatt av vår hyggelige servicemedarbeider. Din tilbakemelding er svært motiverende for oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi ser frem til å fortsette å gi deg den beste servicen mulig. Mvh. Halima 💛
Når jeg endelig nådde frem var hjelpen helt upåklagelig, og jeg snakket med to personer,like hyggelige begge to
Hei Grethe! Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp fra våre medarbeidere, og at begge var like hyggelige. Vi beklager at du måtte vente litt for å nå frem, men vi setter stor pris på din tålmodighet og er glade for at du hadde en positiv opplevelse til slutt. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette å yte vårt beste for kundene våre. Hvis du trenger hjelp igjen, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Mvh. Halima 💛
Jeg har vært Talkmore kunde i over 16 år. Har alltid vært strålende fornøyd. God dekning, gode priser. Aldri noe tull. Samt alltid hyggelige, imøtekommende kundebehandlere:)
Hei Tara! Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi er utrolig glade for å høre at du har vært en trofast kunde i over 16 år og at du har vært strålende fornøyd med vår dekning, priser og kundeservice. Din lojalitet og positive opplevelse betyr mye for oss, og det motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen mulig. Vi ser frem til å ha deg med oss i mange år fremover! Mvh. Halima 💛
Hadde noen spørsmål om bytte av abonnement. Fikk gode råd og svar på alle mine spørsmål. Kjapt, uten ventetid Hyggelig og vennlig kontakt person.
Hei May! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima 💛
Til og begynne med har jeg vært fornøyd, men så setter de opp prisen, deretter så setter de meg på et abonnement som er dyrere. Lenge etterpå fikk jeg ett nytt varsel: "Ved en forglemmelse ble viktig informasjon utelatt: Du har mulighet til å si opp avtalen din uten ekstra kostnader innen 29. juni 2024 dersom du ikke ønsker abonnementsendringen." Jeg kontaktet Talkmore den 4 Juni, men fikk beskjed om at jeg var pent nødt til å betale for hele Juni, da fakturaen allerede var sendt ut. "Kostnadsløst" ?
Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding. Det høres ut som om du har en litt spesiell situasjon her som vi selvfølgelig ønsker å hjelpe deg med. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer best for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus