Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har den aller beste dekningen (i min erfaring) siden de bruker samme dekning som Telenor. I tillegg har de gode abonnement og har utmerket kundeservice. Jeg har hatt Talkmore i mange år, og har aldri hatt noe å utsette på de.
Hei Ingalill! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, abonnementene våre, og vår kundeservice. Det betyr mye for oss å ha lojale kunder som deg, og vi setter stor pris på at du har vært med oss i mange år. Mvh. Halima 💛
Fungerer bra med dekningen på de fleste steder. Noen problemer på litt avsidesliggende steder. Dette gjelder også ved bruk av handsfree.
Hei Frode! Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at dekningen fungerer bra de fleste steder. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, også i mer avsidesliggende områder. Hvis du har spesifikke steder med problemer, setter vi pris på om du deler dem med oss. Mvh. Halima 💛
Dårlig kundersørvis. Lang ventetid, ingen tilbakeringing, håpløs saksbehandler som ikke løser problemet, men sier at det er gjort. Chatbot til ingen nytte. Ikke mulig å få kontakt på kveldstid. Misfornøyd kunde.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse i kontakt med kundeservice. Vi ønsker alltid å være der for våre kunder, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i mange år, fornøyd, men nå syes jeg at det feil at jeg skal betale når det er deres feil
Hei Johanna! Takk for at du har vært en lojal kunde i mange år og for din tilbakemelding. Vi ønsker å løse dette problemet for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken og finne en løsning. Mvh. Halima 💛
La ikke inn rabattavtale som avtalt, og abonnementsprisen var høyere enn lovet.
Hei Alexander! Det er leit å høre at rabattavtalen ikke ble lagt inn som avtalt, og at abonnementsprisen var høyere enn lovet. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Halima 💛
Veldig god kundebehandling.Får alltid god hjelp, til det eg treng.
Hei Solveig! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og at du alltid får god hjelp til det du trenger. Vi setter stor pris på deg som kunde! Mvh. Halima 💛
Dekningen har vært skuffende. Dårlig dekning mange steder. I likhet med talkmore tok jeg meg en vårrengjøring nylig og skiftet leverandør. Dette sparer jeg mye penger på. I årets vårrengjøring satte talkmore meg automatisk opp i det dyreste abonnementet de hadde og avviklet den pakken jeg hadde. De burde både ha ringt meg og sett på forbruket mitt i forkant. Omtrent det samme skjedde i fjor.
Hei Terje! Det er leit å høre om dine utfordringer med dekningen og abonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å finne en løsning. Vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh. Halima 💛
Veldig bra service, rask jobber og litt å forstå. Tusen takk for hjelpen.
Hei Sarunas! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 😊 Mvh. Halima
Den beste kundeservicen jeg har fått, sammenlignet med alle mobiloperatører jeg har hatt. Og det er ekstremt sjelden dårlig dekning😁👍
Hei Roar! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Jeg er fornøyd. Anbefales. Telefon virker og support løser sakene jeg sender inn.
Hei Thomas! Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår tjeneste og at telefonen fungerer som den skal. Det er også flott å vite at vår support har kunnet hjelpe deg med dine henvendelser. Vi setter stor pris på deg som kunde! 😊 Mvh. Halima
Jeg har vært kunde hos Talkmore i mange år. Får alltid god hjelp og veiledning!
Hei Vivi, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig hjelpsom når man trenger råd og veiledning. Eks. muligheter med abonnement mitt og gigabite. Hva som trengs i det daglige. Hvor mye gigabite jeg i gjennomsnittet bruker. Hvor mye jeg som privatkunde trenger. God dekning
Hei Anne, Fantastisk å se at du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter og at du er fornøyd med abonnementet og dekningen. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Jeg begriper ikke hvorfor de presser oss mer data og dyrere abbonement uten at vi ber om det? Og rollover er ikke heller brukt!!!1 Jeg har vært fornøyd i mange år, men dette skjer igjen og igjen så nå sank karakteren til 3 stjerner, og jeg har åpnet for å skifte. De er ikke konge på livstid.
Hei Lise, Takk for din tilbakemelding. Vi justerer porteføljen og migrerer eksisterende kunder over på abonnement som passer for bruk basert på abonnement du har hatt tidligere. Men her høres det ut som du har fått et abonnement som ikke passer din bruk. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på det og finne en løsning som passer perfekt for deg. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg med det. Igjen takker vi for tilbakemeldingen og tar dette med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Hyggelige folk som svarer og hjelper deg med det jeg ikke får til sjøl.
Hei Bjørn, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Veldig fint å se at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter og at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Telenordekning til nesten halve prisen av det jeg betalte som telenorkunde. Da jeg ringte Talkmore fikk jeg god service fra en god kundebehandler, god informasjon om det jeg lurte på, og ikke minst et godt tilbud på en tilleggstjeneste jeg hadde behov for. Veldig fornøyd! Eneste minuset er at det var lang ventetid når jeg ringte kundetelefonen deres, uten mulighet for å heller bli oppringt når det var min tur i køen. Det hadde vært en super fordel.
Hei Anita, Dette var utrolig gøy å lese! Dette er akkurat det vi i Talkmore strever for: Full Telenordekning, til Talkmorepriser. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding og omtale. Angående kø på telefonen tar vi med oss videre, og jobber alltid med å forbedre dette. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Veldig bra. Fornøyd med dekning og app. God kundeservice.
Hei Martin, Fantastisk å se at du er fornøyd med dekningen og appen, og at du har hatt en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Dette setter vi så stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus