Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til og begynne med har jeg vært fornøyd, men så setter de opp prisen, deretter så setter de meg på et abonnement som er dyrere. Lenge etterpå fikk jeg ett nytt varsel: "Ved en forglemmelse ble viktig informasjon utelatt: Du har mulighet til å si opp avtalen din uten ekstra kostnader innen 29. juni 2024 dersom du ikke ønsker abonnementsendringen." Jeg kontaktet Talkmore den 4 Juni, men fikk beskjed om at jeg var pent nødt til å betale for hele Juni, da fakturaen allerede var sendt ut. "Kostnadsløst" ?
Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding. Det høres ut som om du har en litt spesiell situasjon her som vi selvfølgelig ønsker å hjelpe deg med. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer best for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
De har den aller beste dekningen (i min erfaring) siden de bruker samme dekning som Telenor. I tillegg har de gode abonnement og har utmerket kundeservice. Jeg har hatt Talkmore i mange år, og har aldri hatt noe å utsette på de.
Hei Ingalill! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, abonnementene våre, og vår kundeservice. Det betyr mye for oss å ha lojale kunder som deg, og vi setter stor pris på at du har vært med oss i mange år. Mvh. Halima 💛
Fungerer bra med dekningen på de fleste steder. Noen problemer på litt avsidesliggende steder. Dette gjelder også ved bruk av handsfree.
Hei Frode! Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at dekningen fungerer bra de fleste steder. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, også i mer avsidesliggende områder. Hvis du har spesifikke steder med problemer, setter vi pris på om du deler dem med oss. Mvh. Halima 💛
Dårlig kundersørvis. Lang ventetid, ingen tilbakeringing, håpløs saksbehandler som ikke løser problemet, men sier at det er gjort. Chatbot til ingen nytte. Ikke mulig å få kontakt på kveldstid. Misfornøyd kunde.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse i kontakt med kundeservice. Vi ønsker alltid å være der for våre kunder, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i mange år, fornøyd, men nå syes jeg at det feil at jeg skal betale når det er deres feil
Hei Johanna! Takk for at du har vært en lojal kunde i mange år og for din tilbakemelding. Vi ønsker å løse dette problemet for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken og finne en løsning. Mvh. Halima 💛
La ikke inn rabattavtale som avtalt, og abonnementsprisen var høyere enn lovet.
Hei Alexander! Det er leit å høre at rabattavtalen ikke ble lagt inn som avtalt, og at abonnementsprisen var høyere enn lovet. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Halima 💛
Veldig god kundebehandling.Får alltid god hjelp, til det eg treng.
Hei Solveig! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og at du alltid får god hjelp til det du trenger. Vi setter stor pris på deg som kunde! Mvh. Halima 💛