Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service, med hurtig og gode løsninger. Ble godt mottat av hyggelig service medarbeider.
Hei Bjørn! Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du fikk god service, raske og gode løsninger, og at du ble godt mottatt av vår hyggelige servicemedarbeider. Din tilbakemelding er svært motiverende for oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi ser frem til å fortsette å gi deg den beste servicen mulig. Mvh. Halima 💛
Når jeg endelig nådde frem var hjelpen helt upåklagelig, og jeg snakket med to personer,like hyggelige begge to
Hei Grethe! Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp fra våre medarbeidere, og at begge var like hyggelige. Vi beklager at du måtte vente litt for å nå frem, men vi setter stor pris på din tålmodighet og er glade for at du hadde en positiv opplevelse til slutt. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette å yte vårt beste for kundene våre. Hvis du trenger hjelp igjen, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Mvh. Halima 💛
Jeg har vært Talkmore kunde i over 16 år. Har alltid vært strålende fornøyd. God dekning, gode priser. Aldri noe tull. Samt alltid hyggelige, imøtekommende kundebehandlere:)
Hei Tara! Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi er utrolig glade for å høre at du har vært en trofast kunde i over 16 år og at du har vært strålende fornøyd med vår dekning, priser og kundeservice. Din lojalitet og positive opplevelse betyr mye for oss, og det motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen mulig. Vi ser frem til å ha deg med oss i mange år fremover! Mvh. Halima 💛
Hadde noen spørsmål om bytte av abonnement. Fikk gode råd og svar på alle mine spørsmål. Kjapt, uten ventetid Hyggelig og vennlig kontakt person.
Hei May! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima 💛
Til og begynne med har jeg vært fornøyd, men så setter de opp prisen, deretter så setter de meg på et abonnement som er dyrere. Lenge etterpå fikk jeg ett nytt varsel: "Ved en forglemmelse ble viktig informasjon utelatt: Du har mulighet til å si opp avtalen din uten ekstra kostnader innen 29. juni 2024 dersom du ikke ønsker abonnementsendringen." Jeg kontaktet Talkmore den 4 Juni, men fikk beskjed om at jeg var pent nødt til å betale for hele Juni, da fakturaen allerede var sendt ut. "Kostnadsløst" ?
Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding. Det høres ut som om du har en litt spesiell situasjon her som vi selvfølgelig ønsker å hjelpe deg med. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer best for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
De har den aller beste dekningen (i min erfaring) siden de bruker samme dekning som Telenor. I tillegg har de gode abonnement og har utmerket kundeservice. Jeg har hatt Talkmore i mange år, og har aldri hatt noe å utsette på de.
Hei Ingalill! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, abonnementene våre, og vår kundeservice. Det betyr mye for oss å ha lojale kunder som deg, og vi setter stor pris på at du har vært med oss i mange år. Mvh. Halima 💛
Fungerer bra med dekningen på de fleste steder. Noen problemer på litt avsidesliggende steder. Dette gjelder også ved bruk av handsfree.
Hei Frode! Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at dekningen fungerer bra de fleste steder. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, også i mer avsidesliggende områder. Hvis du har spesifikke steder med problemer, setter vi pris på om du deler dem med oss. Mvh. Halima 💛