Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes at det har blitt dyrt. Må ofte kjøpe mer GB.
Hei Tone, Tusen takk for din tilbakemelding, denne tar vi med oss videre. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på det du skriver angående at du må kjøpe mer GB. Dette kan tyde på at du ikke er på riktig abonnement som passer best for ditt bruk, og da kan det bli dyrere hvis man ofte må kjøpe ekstra GB-pakker. Hvis du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en bedre løsning som passer for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Har aldri hatt problemer med Talkmore,bare positivt👍
Hei Anne! Det at du aldri har hatt noen problemer og kun positive opplevelser med oss er bare helt fantastisk. Slik skal det fortsette å være i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Bra at kundens behov er blitt tilfredsstilt. God og rask service.
Hei Thayananthan! Det er godt å høre at vi har klart å imøtekomme dine behov med rask og god service. Vi jobber alltid for at kundene våre skal være fornøyde! Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh. Halima Talkmore
Jeg er svært godt med talkmore. Kort ventetid på kundeservice,og proffe på løsninger.
Hei Bent! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima Talkmore 😊
Rask , og god service , dekning og billig , anbefaler folkens👌
Hei Imad! Takk for den fine tilbakemeldingen! Så flott å høre at du er fornøyd med både service, dekning og pris. Vi setter pris på anbefalingen!👌😊 Mvh. Halima Talkmore
Abonnementet er bra. Kundeservice helt håpløs. De svarer ikke på chat. Ringer ikke tilbake når man må minde den på å fakturere rett pris. Så ..one call tilbød meg mye bedre pris på mye mer data . Jeg forhandlet prisen på nåværende familie abonnementet ned. Måtte ringe to ganger...i kø tyve min. Ble avbrutt å kundebehandler ringer meg ikke opp. Faktura var lik da den kom ..ringer igjen å får rett fakture. Neste faktura også feil. Chat funket ikke. Per Viderup
Hei, Per! Det høres ut som du har opplevd noen utfordringer med fakturering og tilgjengelighet på kundeservice, og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Vi beklager virkelig for bryderiet dette har medført, spesielt når det gjelder ventetid og feilfakturering. Vi vil gjerne hjelpe med å rydde opp i dette, så kontakt oss gjerne på chat eller e-post ([email protected]) for videre oppfølging. Takk for din tilbakemelding – den hjelper oss med å bli bedre! Mvh. Halima Talkmore 😊
Hyggelige og flinke medarbeidere og konkurransedyktige priser
Hei Venke! Takk for din tilbakemelding! Det gleder oss at du er fornøyd med våre medarbeidere og prisene vi tilbyr. 😊 Vi jobber kontinuerlig for å holde et konkurransedyktig nivå og gi deg den beste servicen. Mvh. Halima Talkmore
Fikk alt hva jeg lurte på .Veldig fornøyd ..Bra Service
Hei Rhea! Så flott å høre at du er fornøyd og fikk svar på det du lurte på! Vi setter pris på tilbakemeldingen din – takk for at du tok deg tid til å dele den 😊 Mvh. Halima Talkmore
Ringte for å få hjelp med wifien på min telefon. Feilen viste seg å være på min telefon å ikke i abonementet mitt. Men fikk god veiledning å god kyndig hjelp. Og personen var hyggelig å i møte kommende. Ringer gjerne igjen om nødvendig. Takk.
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse og håper du tar kontakt igjen om det er noe mer vi kan hjelpe med 😊 Mvh. Halima Talkmore
Hyggelig fyr ,den som jeg snakket med,lett å snakke med og forklare problem,hjelpsom. Har vært kunde i mange år og har ingen klager . Lykke til viderer 😊
Hei Dunja! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin dag! 😊🌟 Mvh. Halima Talkmore
Hyggelig operatør i tlf, behjelpelig med problemet.
Hei Olav! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp av vår kundebehandler! Takk for at du deler din positive opplevelse. 😊 Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Mvh. Halima Talkmore
Blir oppringt av telefonselgere døgnet rundt. Disse guttene gir et ekstremt dårlig inntrykk av merkevaren deres. Påtrengende og insisterende mener de at jeg skal høre på et tilfeldig dørsalg. Om jeg noen gang skal bytte leverandør, kommer jeg ikke til å velge Talkmore på grunn av disse oppringningene.
Hei Jakob! Det er kjedelig å høre at du har hatt såpass negative opplevelser i kontakt med våre selgere, slik skal det absolutt ikke være og jeg har full forståelse for frustrasjonen. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre mitt beste for å finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Nedten 20 år i talkmor ,0 problemer ,kjempe bra cervice,greie priser,har alt som dekker mitt behov. Hyggelig kundeservice.
Hei Elisabeth! Det er fantastisk å høre at vi har dekket ditt behov for mobilabonnement i snart 20 år. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i 20 år til :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Jeg gjorde en feil og bestilte et abonnementet jeg ikke skulle ha. Fikk raskt svar. Og vedkommende ryddet opp i rotet mitt og lovet å slette faktura på abonnement slik at jeg får faktura på mitt vanlige abonnementet. Fantastisk god service.
Hei Terje! Det er fort gjort å gjøre en feil, og det flott å høre at det løste seg enkelt i kontakt med kundeservice. Tusen takk for at du tar deg tid til å dele en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Min erfaring er at Talkmore’s saksbehandlere har en svært korrekt og behagelig måte å håndtere mine forespørsler på.
Hei Harald! Vi strever for at alle som tar kontakt med kundesenteret vårt skal føle seg ivaretatt og få den hjelpen de trenger. Det er hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse som ligner det vi ønsker for alle våre kunder :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kjempe god hjelp og forklaring av noe jeg ikke helt forsto, fikk også tilbud om et abonemang som passet bedre fir oss
Hei Linda! Det er jo virkelig hyggelig å høre at ikke bare fikk du en god forklaring, men i tillegg fikk en bedre abonnements løsning. Må nesten si at det ikke blir bedre enn dette altså :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.