Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har den aller beste dekningen (i min erfaring) siden de bruker samme dekning som Telenor. I tillegg har de gode abonnement og har utmerket kundeservice. Jeg har hatt Talkmore i mange år, og har aldri hatt noe å utsette på de.
Hei Ingalill! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen, abonnementene våre, og vår kundeservice. Det betyr mye for oss å ha lojale kunder som deg, og vi setter stor pris på at du har vært med oss i mange år. Mvh. Halima 💛
Fungerer bra med dekningen på de fleste steder. Noen problemer på litt avsidesliggende steder. Dette gjelder også ved bruk av handsfree.
Hei Frode! Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at dekningen fungerer bra de fleste steder. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, også i mer avsidesliggende områder. Hvis du har spesifikke steder med problemer, setter vi pris på om du deler dem med oss. Mvh. Halima 💛
Dårlig kundersørvis. Lang ventetid, ingen tilbakeringing, håpløs saksbehandler som ikke løser problemet, men sier at det er gjort. Chatbot til ingen nytte. Ikke mulig å få kontakt på kveldstid. Misfornøyd kunde.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse i kontakt med kundeservice. Vi ønsker alltid å være der for våre kunder, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i mange år, fornøyd, men nå syes jeg at det feil at jeg skal betale når det er deres feil
Hei Johanna! Takk for at du har vært en lojal kunde i mange år og for din tilbakemelding. Vi ønsker å løse dette problemet for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken og finne en løsning. Mvh. Halima 💛
La ikke inn rabattavtale som avtalt, og abonnementsprisen var høyere enn lovet.
Hei Alexander! Det er leit å høre at rabattavtalen ikke ble lagt inn som avtalt, og at abonnementsprisen var høyere enn lovet. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Halima 💛
Veldig god kundebehandling.Får alltid god hjelp, til det eg treng.
Hei Solveig! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og at du alltid får god hjelp til det du trenger. Vi setter stor pris på deg som kunde! Mvh. Halima 💛
Dekningen har vært skuffende. Dårlig dekning mange steder. I likhet med talkmore tok jeg meg en vårrengjøring nylig og skiftet leverandør. Dette sparer jeg mye penger på. I årets vårrengjøring satte talkmore meg automatisk opp i det dyreste abonnementet de hadde og avviklet den pakken jeg hadde. De burde både ha ringt meg og sett på forbruket mitt i forkant. Omtrent det samme skjedde i fjor.
Hei Terje! Det er leit å høre om dine utfordringer med dekningen og abonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å finne en løsning. Vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh. Halima 💛